eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Łomża › dyrektor delegatury

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

dyrektor delegatury

Lokalizacja:

Łomża

podlaskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Kuratorium Oświaty w Białymstoku

Podlaski Kurator Oświaty poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

dyrektor delegatury w Kuratorium Oświaty w Białymstoku Delegatura w Łomży

15-950 Białystok Rynek Kościuszki 9

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Planuje, organizuje, kieruje i nadzoruje pracę Delegatury, w celu zapewnienia sprawnej, terminowej i zgodnej z przepisami prawa realizacji zadań
  • Planuje i koordynuje, w ramach pracy Delegatury realizację zadań i czynności z zakresu nadzoru pedagogicznego związanych z prowadzeniem kontroli i wspomagania szkół i placówek oraz koordynuje i nadzoruje wykonywanie innych zadań i czynności z zakresu nadzoru pedagogicznego określonych w art. 55 ust.1 ustawy Prawo Oświatowe, w celu zapewnienia wykonywania zadań zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • Nadzoruje opracowywanie projektów pism, decyzji i zarządzeń Podlaskiego Kuratora Oświaty oraz analizuje i aktualizuje akty prawne w zakresie działania Delegatury, w celu zapewnienia wykonywania zadań zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • Prowadzi kontrolę wewnętrzną Delegatury, w celu zapewnienia wykonywania zadań zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • Sprawuje nadzór nad przestrzeganiem przez pracowników dyscypliny pracy oraz przepisów ustawy o służbie cywilnej w zakresie obowiązków członków korpusu służby cywilnej, przepisów o ochronie informacji niejawnych i przepisów o ochronie danych osobowych, w celu zapewnienia wykonywania zadań zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • Diagnozuje potrzeby podległych pracowników m. in. w zakresie doskonalenia zawodowego, dokonuje oceny ich pracy, wnioskuje do Podlaskiego Kuratora Oświaty o nagrody i odznaczenia, współdziała z innymi komórkami organizacyjnymi w celu zapewnienia realizacji zadań zgodnie z obowiązującymi przepisami


Warunki pracy


  • Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych

  • Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę

  • Wyjazdy służbowe związane z realizowanymi zadaniami

  • Wystąpienia publiczne związane z reprezentowaniem urzędu

  • Praca w siedzibie urzędu lub poza nim (IV piętro budynku biurowego wyposażonego w windę, budynek nie jest przystosowany do potrzeb osób poruszających się na wózku inwalidzkim - brak podjazdu na zewnątrz budynku).



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

  • Podpisz odręcznie CV i list motywacyjny.

  • Ogłoszenie zostało opublikowane na BIP KPRM, stronie BIP Kuratorium www.kuratorium.bialystok.pl, która jest jednocześnie stroną internetową Urzędu oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie, nie ponosimy odpowiedzialności za treść przedruków umieszczanych w innych miejscach.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
1. Nauczyciel mianowany lub dyplomowany posiadający:

pozostałe wymagania niezbędne:

  • a) ukończone formy doskonalenia w zakresie administracji lub zarządzania lub
  • b) co najmniej 2-letni staż pracy na stanowisku kierowniczym w szkole, placówce lub zakładzie kształcenia nauczycieli lub
  • c) co najmniej 2-letni staż pracy w urzędzie organu sprawującego nadzór pedagogiczny nad szkołami i placówkami lub w urzędzie organu prowadzącego szkoły lub placówki na stanowisku związanym z organizacją pracy szkół i placówek
  • 2. W przypadku nauczycieli akademickich: co najmniej 5-letni staż pracy w uczelni i ukończone formy doskonalenia w zakresie administracji lub zarządzania
  • Znajomość przepisów z zakresu prawa oświatowego, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o służbie cywilnej oraz umiejętność stosowania prawa w praktyce
  • Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność
  • Umiejętność działania w sytuacjach stresowych
  • Umiejętność obsługi komputera
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia aktu nadania stopnia nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego wraz z uzasadnieniem
  • Kopie dokumentów potwierdzających ukończone formy doskonalenia w zakresie administracji lub zarządzania lub
  • Kopie dokumentów potwierdzających co najmniej 2-letni staż pracy na stanowisku kierowniczym w szkole, placówce lub zakładzie kształcenia nauczycieli lub
  • Kopie dokumentów potwierdzających co najmniej 2-letni staż pracy w urzędzie organu sprawującego nadzór pedagogiczny nad szkołami i placówkami lub w urzędzie organu prowadzącego szkoły lub placówki na stanowisku związanym z organizacją pracy szkół i placówek
  • Kopie dokumentów potwierdzających w przypadku nauczycieli akademickich: co najmniej 5-letni staż pracy w uczelni i ukończone formy doskonalenia w zakresie administracji lub zarządzania
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2024-07-01
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Kuratorium Oświaty w Białymstoku, Rynek Kościuszki 9, 15-950 Białystok lub osobiście w pokoju Nr 104 z dopiskiem: "Oferta pracy w służbie cywilnej nr ogłoszenia ... "

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2024-06-19

do końca oferty: 52 dni

pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

branże: Administracja publiczna

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady