Kto szuka:
AUDIOSTACJA sp. z o.o.
Stanowisko:
Serwisant / Product Support
Numer referencyjny:
Serwis / Support
Lokalizacja:
Łomianki
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Prowadzenie serwisu firmy
- Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne produktów z oferty Audiostacji
- Diagnostyka przedserwisowa
- Pomoc i konsultacja dla klientów
- Rozwiązywanie problemów klientów w zakresie instalacji i użytkowania produktów
- Kontakty z działami serwisowymi dostawców zagranicznych
- Współpraca z serwisami zewnętrznymi
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Znajomość elektroniki teoretycznie i praktycznie
- Przynajmniej trzyletnie doświadczenie na podobnym stanowisku
- Znajomość oferty firmy oraz chęć uczenia się
- Bardzo wysoka kultura osobista
- Znajomość języka angielskiego przynajmniej na poziomie średnim (komunikacja mailowa z dostawcami)
- Doświadczenie w branży sprzętu muzycznego i pro-audio bardzo mile widziane
Firma oferuje:
- Pracę w nowoczesnej firmie współpracującej z dziesiątkami dostawców z całego świata
- Kontakt z najnowszymi technologiami
- Szkolenia (w tym zagraniczne)
- Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe i premiowe
- Pracę w bardzo dobrze zgranym zespole profesjonalistów
- Pakiet zdrowotny i fitness
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »