eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Łubnice › STANOWISKO DS. OBSŁUGI KLIENTA

Kto szuka:

Centralna Baza Ofert Pracy

Stanowisko:

STANOWISKO DS. OBSŁUGI KLIENTA

Lokalizacja:

Łubnice

łódzkie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Numer oferty: StPr/24/0497


Obowiązki:

Bezpośredni kontakt z klientami banku, zapewniając im kompleksową obsługę. Praca na okres próbny 3 miesięcy z możliwością wydłużenia na czas nieokreślony. Pobory do 5.000 zł. (okres próbny 4.300 zł). Aktywna sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych. Przeprowadzanie transakcji gotówkowych i bezgotówkowych. Wykształcenie średnie lub wyższe. Praca w Oddziale w Łubnicach. CV należy składać na adres: sekretariat@sblkepno.pl - w CV należy wskazać oddział na który aplikuje kandydat.



Wymagania:Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • Biegła obsługa komputera
  • Chęć nauki
  • Komunikatywność

Zawód:

  • Doradca finansowy

Wymagania pożądane:

Umiejętności i uprawnienia:

  • prawo jazdy

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • [Umiejętność 1] : Znajomość usług bankowych[Inne] : Mile widziane doświadczenie w bankowości.


Miejsce pracy: Sikorskiego 102, 98-432 Łubnice, powiat: wieruszowski, woj: łódzkie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Wymagane dokumenty: sekretariat@sblkepno.pl - w CV należy wskazać oddział na który aplikuje kandydat.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2024-07-04

do końca oferty: 57 dni

pracodawca: Centralna Baza Ofert Pracy

branże: Konsulting

aplikuj

Praca - wiadomości i porady