Kto szuka:
Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta i Marketingu
Lokalizacja:
Rzgów
łódzkie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Zadania:
- Przyjmowanie zamówień od klientów i wprowadzanie do systemu SAP;
- Wystawianie faktur i korekt sprzedaży;
- Przyjmowanie reklamacji od klientów;
- Współpraca z firmami kurierskimi i nadzór nad terminowością dostaw;
- Współpraca z handlowcami;
- Tłumaczenia postów w mediach społecznościowych oraz specyfikacji produktów;
- Administracyjne obsługa szkoleń cukierniczych (wydrukowanie receptur, naszykowanie katalogów, kontakt z uczestnikami).
Wymagania:
- Znajomość języka angielskiego (min. B2);
- Znajomość programu SAP - warunek bardzo istotny;
- Doświadczenie w pracy z klientami;
- Otwartość w rozmowie,
- Łatwość nawiązywania kontaktów;
- Znajomość Excela w podstawowym zakresie.
Benefity:
- Umowa o pracę podpisywana bezpośrednio z pracodawcą (na początku 3 miesięczny okres próbny);
- Opieka Medyczna;
- Karta sportowa;
- Wydarzenia integracyjne.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »