eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Łódź › Specjalista ds. Marketingu i Social Mediów

Kto szuka:

Fundacja GAJUSZ / Centrum terapeutyczne Cukinia

Stanowisko:

Specjalista ds. Marketingu i Social Mediów

Numer referencyjny:

01/11/2023

Lokalizacja:

Łódź, ul. Piotrkowska 17

łódzkie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Opis stanowiska
Nasza Fundacja powstała ponad 25 lat temu. Stabilnie i konsekwentnie realizujemy od tego czasu naszą misję mądrej pomocy dzieciom i rodzinom szczególnie doświadczonym przez los. Pomagamy ok. 1000 rodzin rocznie w zespole 170 osób. Prowadzimy działania w mediach społecznościowych oraz stronę www, na których możesz zobaczyć i przeczytać, w jaki sposób i gdzie realizujemy naszą misję.

Osoba pracująca stanowisku specjalisty ds. komunikacji i mediów społecznościowych pracuje w Dziale Obsługi Darczyńcy.
Jest odpowiedzialna jest przede wszystkim za wzmacnianie wizerunku i rozpoznawalności fundacji poprzez działania z zakresu komunikacji zewnętrznej oraz realizację strategii obecności marki w mediach społecznościowych. Inicjowanie, tworzenie i realizację publikacji we współpracy z reprezentantami jednostek fundacji. 

Celem działań jest zwiększanie świadomości zakresu działalności Fundacji Gajusz oraz pozyskiwanie środków finansowych na mądrą pomoc (fundraising).

W szczególności zadania obejmują: 
  • zarządzanie contentem i prowadzenie komunikacji w kanałach mediów społecznościowych (Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok, Threads, YouTube);
  • terminowe i zgodne z ustalonym wcześniej harmonogramem publikacje materiałów;
  • przygotowywanie materiałów graficznych i video wspierających komunikację zewnętrzną (wyłącznie małe projekty, większymi zajmuje się agencja kreatywna);
  • budowanie relacji z członkami społeczności poprzez regularną interakcję i odpowiadanie na pytania/komentarze;
  • monitorowanie i analiza wyników działań w mediach społecznościowych oraz modyfikowanie strategii w oparciu o te wyniki;
  • wykorzystywanie narzędzi analitycznych do śledzenia kluczowych wskaźników skuteczności (KPI) działań komunikacyjnych;
  • optymalizacja contentu w oparciu o analizę danych w celu zwiększenia zaangażowania społeczności i osiągnięcia celów fundraisingowych;
  • identyfikowanie nowych trendów i możliwości w mediach społecznościowych oraz rekomendowanie innowacyjnych rozwiązań;
  • zarządzanie sytuacjami kryzysowymi i reagowanie na negatywne opinie w sposób profesjonalny i dyplomatyczny;
  • wspieranie komunikowania działań fundacji w mediach tradycyjnych (asysta podczas wywiadów);
  • wsparcie przy organizacji eventów fundacyjnych (typu urodziny jednostek, bal jubileuszowy, wieczory darczyńców);
  • wspieranie komunikacji marketingowej i fundraisingowej prowadzonej przez Dział Obsługi Darczyńcy (np. teksty i grafika do kampanii reklamowych).

Wymagania stawiane pracownikowi:

Wymagania
Na tym stanowisku sprawdzi się osoba znająca bardzo dobrze sposoby komunikacji zewnętrznej i zasady, którymi rządzą się media społecznościowe. Ma także techniczne doświadczenia w tworzeniu postów, rolek, relacji itp. 
Szczegółowo nasze wymagania to: 

  • co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy z podobnym zakresem obowiązków jak zapisany wyżej;
  • bardzo dobra znajomość trendów i zasad tworzenia treści w mediach społecznościowych;
  • bieżąca wiedza o zmianach zachodzących w SoMe i dostosowywanie do nich zasad publikacji;
  • obsługa programów do montażu video oraz graficznych typu Canva;
  • cechy osobiste: 
    • terminowość, kreatywność, pomysłowość i nieszablonowe myślenie,
    • poprawność językowa w piśmie, umiejętność tworzenia jasnych, klarownych i przekonujących treści,
    • zadaniowość, odpowiedzialność i konsekwencja w dążeniu do celu,
    • zdolności analityczne i umiejętność wyciągania wniosków,
    • skrupulatność i dobra organizacja pracy,
    • chęć do ciągłego rozwoju i podnoszenia własnych umiejętności.

Firma oferuje:

Oferujemy
Oferujemy pracę w organizacji pożytku publicznego zatrudniającej ponad 170 osób i działającej na rzecz dzieci od 1998 r. Zapewniamy wdrożenie w specyfikę pracy w fundacji – zespół Działu Obsługi Darczyńcy jest kilkuosobowy, ściśle ze sobą współpracujemy i wzajemnie wspieramy.

Zapewniamy:
  • Zatrudnienie w wymiarze pełnego etatu, na podstawie umowy o pracę lub umowy cywilnoprawnej (w tym B2B);
  • Roczną premię uzależnioną od wyniku finansowego;
  • Możliwość rozwoju i realizacji swoich pomysłów;
  • Możliwość udziału w dofinansowanych szkoleniach, konferencjach itp. w obszarze marketingu, komunikacji i fundraisingu;
  • Dostęp do pakietów sportowych Medicover Sport i badań laboratoryjnych na preferencyjnych warunkach;
  • Wolny dzień od pracy w Wielki Piątek i Wigilię Bożego Narodzenia;
  • Wyjazdy i spotkania integracyjne;

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2024-06-25

do końca oferty: 8 dni

pracodawca: Fundacja GAJUSZ / Centrum terapeutyczne Cukinia

branże: Marketing / Reklama / PR

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

  • GUS: średnia krajowa w VII 2023 wyższa o 10,4% r/r

    GUS: średnia krajowa w VII 2023 wyższa o 10,4% r/r

    Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w lipcu 2023 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 10,4% wyższe r/r i wyniosło 7485,12 zł brutto. Względem czerwca 2023 r. przeciętne miesięczne wynagrodzenie brutto było wyższe o ...

  • Dzień Europy. Jaki wpływ UE na rynek pracy w Polsce?

    Dzień Europy. Jaki wpływ UE na rynek pracy w Polsce?

    9 maja obchodzony jest Dzień Europy. Z tej okazji firma Antal sprawdziła, jaki wpływ na polski rynek pracy miało wejście do Unii Europejskiej.

  • Branża produkcyjna i TSL szukają fachowców. Jakie zarobki oferują?

    Branża produkcyjna i TSL szukają fachowców. Jakie zarobki oferują?

    Branża produkcyjna i transportowo-logistyczna borykają się z niedoborem pracowników. Duże zapotrzebowanie na techników, monterów czy elektryków przekłada się na zmniejszenie regionalnych dysproporcji płacowych na tych stanowiskach ...

  • Dla kogo wyjazd do sanatorium z ZUS?

    Dla kogo wyjazd do sanatorium z ZUS?

    W I kwartale 2023 roku z rehabilitacji leczniczej na koszt ZUS skorzystało ponad 16 tys. osób w skali kraju. W 2022 roku wyjechało do sanatorium lub rehabilitowało się w miejscu zamieszkania prawie 50 tys. osób. Komu przysługuje sanatorium z ...

  • 7 błędów popełnianych na Linkedin. Czy też je robisz?

    7 błędów popełnianych na Linkedin. Czy też je robisz?

    Prowadzenie profilu na LinkedIn może być kluczowe dla sukcesu zawodowego managerów, jednak wiele z nich popełnia błędy, które mogą ograniczyć ich efektywność i wpływ na platformie. Oto kilka najczęstszych z nich.