Kto szuka:
Inwemer System Sp. z o.o.
Stanowisko:
Koordynator ds. obsługi Klienta
Lokalizacja:
Łódź, ul. Łąkowa
łódzkie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- Monitorowanie zmian w umowach i aneksach z Klientami i aktualizowanie wykazu Klientów
- Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów dotyczących rozliczenia Klientów
- Przygotowywanie specyfikacji do faktur za usługi zgodnie z zapisami w umowach i aneksach
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- Wykształcenie minimum średnie
- Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności (posiadamy status Zakładu Pracy Chronionej)
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w tym szczególnie praktyczna znajomość Excel, Word)
- Asertywność, Skrupulatność, Samodzielność
- Komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu relacji
- Umiejętność pracy pod presją czasu
Firma oferuje:
Oferujemy
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat
- Pracę stacjonarną
- Pełne wsparcie oraz szkolenia podczas wdrażania
- Pracę w dużej, rozwijającej się firmie i przyjaznym zespole
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »