eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy ŁódźDyrektor Hospicjum Domowego

Kto szuka:

Fundacja GAJUSZ

Stanowisko:

Dyrektor Hospicjum Domowego

Numer referencyjny:

02/10/2024

Lokalizacja:

Łódź, ul. Gen. Jarosława Dąbrowskiego 87

łódzkie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Stanowisko, które Ci oferujemy, to okazja do połączenia Twojej pracy jako eksperta w dziedzinie opieki paliatywnej, zarządzania zespołem i misji zorientowanej na działania społeczne.

Aplikuj, jeśli czujesz, że chcesz pomagać, ale też wspierać pomagających, dobrze organizując im pracę w przyjaznej, choć \ wymagającej atmosferze.


Do głównych zadań dyrektora będzie należało:
  • Zarządzanie zespołem hospicjum domowego: specjaliści psychologii, medycyny, opieki pielęgniarskiej, fizjoterapeutycznej, socjalnej, duchownej pracujący w systemie ciągłym (24-godzinnym), odwiedzający rodziny na terenie całego woj. łódzkiego.
  • Realizacja modelu opieki paliatywnej skoncentrowanej w znaczącym stopniu na wsparciu emocjonalnym oraz zapewnienie rozumienia przez zespół istoty właściwej opieki psychologicznej dla rodzin.
  • Organizacja pracy zespołu w taki sposób, by zapewnić ciągłą, bieżącą opiekę medyczną (lekarską i pielęgniarską).
  • Zapewnienie zaangażowania i dobrej atmosfery w taki sposób, aby zapobiegać wypaleniu zawodowemu zespołu.
  • Bieżące rozliczenia i prowadzenie dokumentacji, w tym rozliczanie kontraktów NFZ, aktualizacja portalu e-opieka, tworzenie grafiku pracy.
  • Współpraca bezpośrednia i bieżąca z zarządem Fundacji w celu zapewnienia wysokich standardów pomocy dzieciom oraz rodzinom.

Wymagania stawiane pracownikowi:

Nasze wymagania:
  • Z doświadczenia wiemy, że aby skutecznie pracować na tym stanowisku najważniejsze jest, abyś rozumiał/ła, że opieka nad dzieckiem nieuleczalnie chorym wymaga holistycznego patrzenia na całą rodzinę i wspierania jej w każdym zakresie - psychologicznym, medycznym, fizjoterapeutycznym, socjalnym i duchowym. Nie mniej ważne jest rozumienie, z czym mierzą się członkowie zespołu, jak trudnym sytuacjom i emocjom muszą stawić czoła.
  • Rolą dyrektora jest takie zarządzanie, aby zespół specjalistów mógł skupić się na opiece. Ważna jest Twoja dyspozycyjność, umiejętność planowania pracy własnej i innych, dbałość o rozwój i atmosferę w zespole. Doświadczenie menadżerskie, minimum 5 lat, jest u nas niezbędne.
  • Konieczne są: wysoka umiejętność zarządzania emocjami, umiejętność mediacji i zarządzania konfliktem. Jasna, zgodna z rzeczywistością komunikacja zarówno dobrych wiadomości, jak i problemów. Niezbędny jest serdeczny stosunek do ludzi połączony z wysoką kulturą osobistą oraz asertywnością.
  • To praca, która da Ci wiele satysfakcji, lecz wymaga też własnego uporządkowanego podejścia do śmierci i radzenia sobie z trudnymi emocjami. Musisz chcieć się rozwijać, a także dbać o rozwój i szkolenia całego zespołu.
  • Wiemy, że nasze wymagania są wysokie.

Firma oferuje:

Oferujemy:
  • Oferujemy Ci bieżące wsparcie zarządu, doświadczony zespół specjalistów, szkolenia i superwizje własnej pracy. Naszym pacjentom nie służy stres, dlatego planujemy działania i cyklicznie analizujemy ich realizację.
  • Szacunek, rozumiany jako okazywanie zrozumienia dla słabości, przestrzegania przyjętych zasad wspólnego funkcjonowania i kultury, jest jedną z naszych wartości.
  • Odpowiedzialność to dla nas rozumienie oczekiwań i proaktywne wprowadzanie zmian oraz wzajemne, przyjazne wsparcie.
  • Umowa to kontrakt B2B (widełki faktury 13 tys - 15 tys). Jako Fundacja nie jesteśmy płatnikiem VAT.
  • W ramach oferowanych benefitów jest: karta lunchowa finansowana 4 razy w roku, zniżkowa karta sportowa, 2 dni dodatkowo wolne (Wigilia i Wielki Piątek), w sytuacji zamieszkania ponad 200 km poza Łodzią - dofinansowanie pobytu. A także szkolenia i wsparcie psychologiczne.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2024-11-12

do końca oferty: 6 dni

pracodawca: Fundacja GAJUSZ

branże: Zarządzanie

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

Z danych Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń wynika, że mediana całkowitych zarobków specjalistów w 2023 roku wynosiła 7 000 PLN i była niższa o 144 PLN od mediany dla całego kraju.

Już po raz dwudziesty firma Sedlak & Sedlak opublikowała raporty o wynagrodzeniach menedżerów spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

W wakacje wszystko zwalnia. Także aktywność zawodowa wyhamowuje. Część pracowników wykorzystuje urlopy wypoczynkowe, więc wydawać by się mogło, że nie jest to dobry czas na szukanie nowej pracy. Jednak zdaniem ekspertów z Manpower ...

- Dwie podwyżki płacy minimalnej w tym samym roku nigdy więcej nie powinny mieć miejsca – przekonują przedsiębiorcy zrzeszeni w Północnej Izbie Gospodarczej w Szczecinie. Podwyżka, która ma miejsce w lipcu 2024 jest symboliczna, bo to ...

Rozpoczęły się wakacje. Nadmorskie miejscowości zapełniły się turystami. A w związku z tym wzrosło zapotrzebowanie na pracowników. Najwięcej ofert pracy pojawiło się w handlu - lokalach usługowych czy dyskontach. Najwięcej w tym roku ...