Kto szuka:
Plukon Sieradz Sp. z o.o.
Stanowisko:
Asystent / Asystentka Zarządu
Lokalizacja:
Gruszczyce, (gmina Błaszki)
łódzkie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Firma Plukon Sieradz Sp. z o.o. poszukuje Asystenta/ki Zarządu, którego/-ej praca polega m.in na bieżącej obsłudze sekretariatu pod względem administracyjnym.
- prowadzenie rejestru pism przychodzących i wychodzących,
- nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów,
- obsługa firmowej poczty elektronicznej,
- prowadzenie dokumentacji kancelaryjnej,
- przygotowywanie narad, konferencji, spotkań pod względem obsługi technicznej – zapewnienie niezbędnych dokumentów, materiałów, zawiadamianie uczestników, organizowanie poczęstunku,
- udzielanie informacji pracownikom oraz interesantom,
- pośredniczenie w przekazywaniu informacji pomiędzy działami i pracownikami a Zarządem,
- obsługa archiwum zakładowego,
- rozliczanie kosztów służbowych przełożonego,
- realizowanie zamówień na artykuły niezbędne do funkcjonowania biura (artykuły biurowe, artykuły spożywcze).
Plukon Sieradz jest częścią Plukon Food Group, jednego z największych graczy na rynku mięsa drobiowego w Europie i dostarcza produkty drobiowe oraz gotowe do spożycia posiłki wiodącym europejskim partnerom w sektorze żywności.
Plukon Food Group posiada 36 zakładów produkcyjnych w sześciu krajach, zatrudnia 9500 osób, a główne rynki zbytu to Holandia, Niemcy, Belgia, Francja, Polska, Hiszpania, Wielka Brytania i Irlandia.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- z wykształceniem wyższym;
- z doświadczeniem na podobnym stanowisku;
- z dobrą znajomością obsługi pakietu MS Office;
- z wysoko rozwiniętymi umiejętnościami komunikacyjnymi;
- cechujących się wysoką kulturą osobistą;
- z dobrą organizacją pracy własnej oraz umiejętnością pracy w zespole;
- sumiennych i dokładnych w wykonywaniu powierzonych zadań;
- z inicjatywą i samodzielnych w działaniu;
- ze znajomością języka angielskiego na poziomie min. B2;
Firma oferuje:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do rodzaju wykonywanej pracy i zakresu obowiązków,
- kompleksowe wdrożenie na stanowisko,
- bogaty pakiet świadczeń socjalnych dla pracowników (m.in. wczasy pod gruszą, program prywatnej opieki medycznej, dofinansowanie karty sportowej, ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach, dofinansowanie posiłków- SmartLunch),
- pracę pełną wyzwań i realny wpływ na wdrażane rozwiązania,
- możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »