Kto szuka:
ALTOR Sp. z o. o.
Stanowisko:
Specjalista ds. Zakupów
Lokalizacja:
Łódź
łódzkie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- Realizowanie zadań zgodnie z danymi w oparciu o procedurę zamówień spółki,
- Współpraca z firmami handlowymi (podwykonawcami, dostawcami, usługodawcami) w trakcie uzgadniania sposobu realizacji zamówień,
- Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia jak najsprawniejszej obsługi kontraktu ,
- Obsługa procesu ofertowania (wysyłanie zapytań, monitorowanie ofert, opracowywanie zestawień),
- Prowadzenie rejestrów związanych z realizowanymi zamówieniami,
- Udział w planowaniu zamówień,
- Nadzór nad realizacją zamówień,
- Analiza, wprowadzanie i utrzymywanie danych w systemie,
- Bieżące wsparcie funkcjonowania Działu Zakupów
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- wykształcenie wyższe co najmniej I stopnia (mile widziane wykształcenie techniczne),
- doświadczenie w obszarze obsługi klienta (mile widziane),
- dobra znajomość pakietu MS Office,
- mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
- wysoka kultura osobista, komunikatywność, odporność na stres,
- optymistyczne usposobienie, otwartość i umiejętność nawiązywania i utrzymywania pozytywnych relacji ze współpracownikami oraz klientami firmy,
- bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność koordynacji kilku zadań jednocześnie,
- umiejętność analitycznego i logicznego myślenia, samodzielność w działaniu, dobra organizacja pracy własnej,
- umiejętność czytania dokumentacji technicznej mile widziana,
- zdolności organizacyjne, dobre planowanie czasu pracy przekładające się na efektywne wykonywanie zadań.
Firma oferuje:
Oferujemy
- stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- zatrudnienie przy realizacji ciekawego projektu,
- udział w ciekawych i odpowiedzialnych zadaniach,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- pracę z doświadczonym i zaangażowanym zespołem,
- umowa o pracę.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »