eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy ŁódźSpecjalista ds. Współpracy i Promocji

Kto szuka:

SPZOZ Centralny Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego w Łodzi

Stanowisko:

Specjalista ds. Współpracy i Promocji

Lokalizacja:

Łódź

łódzkie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Szukamy Specjalisty ds. Współpracy i Promocji Fundacja „Serce dla serc” Centralnego Szpitala
Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi

Miejsce pracy: Łódź
Forma zatrudnienia: pełny etat
Kiedy zaczynamy: jak najszybciej lub gdy będziesz gotowy/a!

Opis stanowiska:
Szukamy osoby, która z pasją, energią i pozytywnym podejściem wesprze naszą Fundację w promocji niezwykłych osiągnięć naukowców związanych z naszym szpitalem. Dołączając do nas, będziesz pracować ramię w ramię ze śmietanką polskich naukowców oraz pod okiem doświadczonych specjalistów marketingu i mediów. Jeżeli czujesz, że się wyróżniasz, działasz z klasą, wiesz że pomaganie jest ważne i chcesz pracować na rzecz czegoś większego – ta rola jest dla Ciebie!

Co będziesz robić?
• Budować relacje z czołowymi naukowcami, lekarzami, pracownikami ochrony zdrowia oraz organizacjami pacjentów w Polsce: pozyskiwać ich do współpracy z Fundacją, organizować spotkania i tworzyć przestrzeń do dzielenia się wiedzą.
• Tworzyć kampanie promujące szpital i jego osiągnięcia: pokaż światu nasze badania i innowacje! Będziesz pracować z nowoczesnymi narzędziami digital marketingu, rozwijać obecność w social mediach, tworzyć storytelling i dbać o PR, promując to, co najlepsze  w nauce i medycynie.
• Współpracować z najlepszymi marketingowcami i mediowcami: na co dzień będziesz czerpać z wiedzy i doświadczenia uznanych specjalistów w branży marketingu i PR z całej Polski.
• Organizować eventy naukowe i branżowe: konferencje, seminaria, prezentacje osiągnięć naukowych, podczas których będziesz współpracować z najważniejszymi naukowcami w kraju.
• Monitorować i analizować efektywność działań promocyjnych: wprowadzając usprawnienia, będziesz czuwać, by kampanie trafiały do odbiorców i były skuteczne.

Kogo szukamy?
• Osoby z minimum rocznym doświadczeniem w marketingu, PR lub promocji, idealnie z doświadczeniem w organizacjach non-profit, fundacjach lub instytucjach naukowych.
• Osoby zadaniowej, przebojowej, z wysoką kulturą osobistą i umiejętnościami interpersonalnymi, która sprawnie nawiązuje relacje i zyskuje zaufanie.
• Osoby zaznajomionej z narzędziami digital marketingu i social mediów, która wie (przynajmniej w podstawie) jak planować kampanie oraz je optymalizować.
• Osoby, która nie boi się kamery i rozumie, że najskuteczniejszym narzędziem przekazu jest video.
• Kogoś, kto swobodnie komunikuje się w języku angielskim (minimum B2) — współpracujemy również z zagranicą.

Co oferujemy?
• Możliwość pracy i nauki od najlepszych w branży, od marketingowców po ekspertów PR, którzy poprowadzą Cię i podzielą się swoim doświadczeniem.
• Szansę współpracy z topowymi naukowcami w Polsce i wspólne promowanie ich pracy.
• Możliwość realizacji kreatywnych i innowacyjnych kampanii.
• Świetną atmosferę w Fundacji, która działa z pasją dla dobra innych.

Jeśli czujesz, że ta praca jest dla Ciebie, wyślij CV i krótki list motywacyjny, naszykuj również autoprezentację video, o którą poprosimy Cię w kolejnym etapie rekrutacji.
Zainspiruj się i pracuj dla tych, którzy zmieniają oblicze medycyny w Polsce!

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2024-11-22

do końca oferty: 20 dni

pracodawca: SPZOZ Centralny Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego w Łodzi

branże: Marketing / Reklama / PR

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

Początek roku rozpoczął się kolejnymi, ważnymi zmianami dla polskich przewoźników, które przekładają się na wyższe koszty pracownicze, a wszystko wskazuje na to, że to jeszcze nie koniec. Od lipca czeka nas druga podwyżka płacy ...

Od 1 stycznia 2025 r. pracownicy wykonujący swoje obowiązki w godzinach nocnych mogą spodziewać się wyższego dodatku za pracę. Zmiana ta jest związana z podniesieniem w Polsce poziomu minimalnego wynagrodzenia, które od stycznia 2025 roku ...

Mediana wynagrodzeń w województwie mazowieckim w 2023 roku wyniosła 8 317 PLN brutto i była wyższa o ponad 1 000 PLN od mediany dla całego kraju.

Polacy mieszkający za granicą mogą załatwić większość spraw związanych z wnioskiem o emeryturę bez konieczności osobistej wizyty w ZUS. W jaki sposób? Mogą to zrobić w czasie e-wizyty. Wystarczy ją wcześniej zarezerwować.

Trudne i emocjonalnie wymagające rozmowy są elementem codzienności każdego człowieka, spotykamy się z nimi zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. Chociaż zwykle uznawane za niewygodne, to najczęściej spełniają kluczową funkcję w ...