Kto szuka:
Asistwork Sp z o.o.
Stanowisko:
Specjalista ds. Sprzedaży w Agencji Pracy Tymczasowej
Lokalizacja:
Łódź
łódzkie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Zakres obowiązków:
- Aktywne pozyskiwanie klientów oraz sprzedaż usług pracy tymczasowej
- Utrzymywanie i rozwijanie relacji z klientami
- Przygotowywanie ofert handlowych oraz negocjowanie warunków współpracy
- Monitorowanie rynku i analiza działań konkurencji
- Uczestnictwo w targach i wydarzeniach branżowych
- Współpraca z innymi działami agencji w celu zapewnienia wysokiej jakości usług
Wymagania:
- Doświadczenie w sprzedaży, preferowane w branży HR lub pokrewnej
- Umiejętność nawiązywania i utrzymywania relacji z klientami
- Wysokie umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne
- Dobra organizacja pracy oraz umiejętność pracy w zespole
- Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
- Prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
- Partnerską atmosferę pracy, w której masz wpływ na rozwój firmy
- Możliwość nauki nowych zagadnień związanych ze sprzedażą
- Niekorporacyjną atmosferę oraz dużą samodzielność
- Preferowaną formę współpracy: umowa o pracę lub umowa zlecenie
- Dofinansowanie do ubezpieczenia grupowego Warta oraz prywatnej opieki medycznej w Luxmed
- Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00
- Samochód służbowy do użytku w godzinach pracy
- Dostęp do platformy benefitowej Mybenefit
- dofinansowanie do karty sportowej Multisport.
- Komfortowe warunki pracy w nowoczesnym biurowcu przy ulicy al. marsz. Józefa Piłsudskiego 24 Łodź, biurowiec REACT
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »