Kto szuka:
HRK S.A.
Stanowisko:
Specjalista ds. Komunikacji/Asystent Prezesa - rekrutacja online
Lokalizacja:
Łódź
wielkopolskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Dla naszego Klienta - firmy handlowej z obszaru e-commerce poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. komunikacji/Asystent Prezesa Fundacji.
Specjalista ds. Komunikacji/Asystent PrezesaMiejsce pracy: ŁódźTwoje zadania:
- Tworzenie planów i realizacja działań związanych z kampaniami organizowanymi przez fundację,
- Współpraca z organizacjami oraz instytucjami działającymi na rzecz seniorów (np. kluby seniora, Uniwersytety Trzeciego Wieku, ośrodki pomocy społecznej)
- Prowadzenie spotkań w formie prelekcji z seniorami na terenie całego kraju, korzystając z materiałów przygotowanych przez fundację,
- Organizowanie i prowadzenie akcji charytatywnych,
- Tworzenie treści do komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, w tym zarządzanie profilami fundacji w mediach społecznościowych,
- Przygotowywanie raportów dotyczących realizowanych działań.
Wymagania:
- Prawo jazdy kategorii B,
- Umiejętność efektywnego zarządzania czasem i dobrej organizacji pracy,
- Doświadczenie lub gotowość do wystąpień publicznych,
- Gotowość wyjazdów służbowych – około 10 w miesiącu,
- Znajomość pakietu MS Office na dobrym poziomie.
Firma oferuje:
- Benefity (prywatna opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie,
- Zniżki na produkty firmy,
- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji,
- Pakiet szkoleń zapewniających stały rozwój.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »