Kto szuka:
BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna
Stanowisko:
specjalista
Lokalizacja:
Łódź
łódzkie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
specjalista do spraw ewidencji księgowej i sprawozdawczości w Biurze Kadr, Płac i Budżetu
90-926 Łódź Piotrkowska 104
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej dochodów budżetowych Urzędu, kontrolowanie i dekretowanie dokumentów księgowych, księgowanie operacji finansowych w celu dostarczenia aktualnej i dokładnej informacji finansowej
- sporządzanie sprawozdań budżetowych: Rb-23 - miesięczne/roczne sprawozdanie o stanie środków na rachunku bankowym; Rb - 27 miesięczne/roczne z wykonania planu dochodów budżetowych; Rb-N kwartalne sprawozdanie o stanie należności
- kontrolowanie pod względem formalnym i rachunkowym dokumentów w celu zapewnienia poprawności informacji wprowadzonych do bazy danych
- sporządzanie Bilansu jednostki; Rachunku Zysków i Strat jednostki; Zestawienie Zmian w Funduszu jednostki w zakresie dochodów Urzędu, zgodnie z ustawą o rachunkowości
- obsługa programu bankowości elektronicznej NBE, w szczególności w zakresie ustalenia aktualnego stanu środków na rachunku bieżącym Urzędu, pobierania wyciągów bankowych oraz sporządzania przelewów
- obsługa Informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa - TREZOR – wprowadzanie danych
- planowanie dochodów budżetowych przewidywanych do uzyskania przez Urząd oraz opracowywanie projektów planów w tym zakresie.
Warunki pracy
Zagrożenie korupcją, praca w stresie pod presją czasu, wykonywanie zadań obarczonych ryzykiem wystąpienia błędów skutkujących narażeniem jednostki na zarzut naruszenia dyscypliny finansów publicznych lub nierzetelnego prowadzenia ksiąg rachunkowych.
Kontakty zewnętrzne:
kilka razy w tygodniu: z osobami fizycznymi, z bankami, z organami egzekucyjnymi – w celu uzupełnienia danych, udzielenia informacji, dokonania wyjaśnień
Inne: długotrwała praca przy komputerze, wymuszona pozycja ciała, praca w godzinach nadliczbowych; istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku - utrudniony dostęp dla osób z niepełnosprawnością poruszających się na wózkach
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze: 4 900-5 300 zł plus dodatek stażowy
Na podstawie art. 4 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej każdy z kandydatów na pracownika służby cywilnej jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów (Dz. U. z 2024 r., poz.409).
Do składania ofert zachęcamy również osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.
Oferta złożona po terminie lub niezawierająca wszystkich "Wymaganych dokumentów i oświadczeń" nie podlega rozpatrzeniu.
W przypadku złożenia oferty drogą pocztową za datę złożenia oferty uważa się datę jej nadania w polskiej placówce pocztowej.
Kandydaci spełniający wymagania formalne, którzy po analizie ofert - zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru, będą powiadomieni o terminie jego przeprowadzenia. Prosimy o podawanie adresów e-mailowych (informacja o dalszych etapach może być przesłana w formie elektronicznej).
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 3 miesięcy od daty zakończenia naboru.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 426******
„W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r."
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
niezbędne
wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy
doświadczenia zawodowego
powyżej 1 roku praca w komórce finansowo-księgowej w jednostce budżetowej
pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości. Znajomość klasyfikacji budżetowej oraz zasad rachunkowości budżetowej.
- Dyspozycyjność, skrupulatność, odpowiedzialność, rzetelność, samodzielność i terminowość. Ponadto umiejętność analitycznego myślenia, pracy w zespole i pod presją czasu. Biegła znajomość obsługi programów komputerowych: arkusz kalkulacyjny, edytor tekstu
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
- kurs księgowości budżetowej i finansowej
- znajomość przepisów ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji i egzekucji należności o charakterze cywilnoprawnym. Umiejętność obsługi systemu informacji prawnej. Umiejętność obsługi programów z zakresu obsługi finansowo – księgowej i bankowości elektronicznej.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2024-12-30
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Kancelaria Główna Urzędu bud. C
90-926 Łódź, ul. Piotrkowska 104
z dopiskiem Oferta pracy nr 146165
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »