eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Łódźreferent prawno-administracyjny

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

referent prawno-administracyjny

Lokalizacja:

Łódź

łódzkie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Urząd Statystyczny w Łodzi

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

referent prawno-administracyjny do spraw obsługi prawno-administracyjnej w Wydziale Organizacji

93-176 Łódź ul. Suwalska 29

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • współuczestniczy w przygotowaniu projektów wewnętrznych aktów prawnych związanych z działalnością Urzędu w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania jednostki
  • monitoruje bieżące zmiany przepisów związanych z funkcjonowaniem Urzędu oraz dokonuje rewizji wewnętrznych aktów prawnych w celu ich aktualizacji
  • współpracuje z radcą prawnym oraz innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu w obszarze zagadnień prawnych w celu wsparcia ich działań w podanym zakresie


Warunki pracy

Praca administracyjno-biurowa, przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, wykonywana w siedzibie urzędu. Budynek posiada podjazd i dwie windy, windy nie są wyposażone w drzwi rozsuwane ani informację głosową. Wewnątrz budynku zapewniona jest odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych, pomieszczenie higieniczno-sanitarne przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich (jedna toaleta usytuowana na poziomie parteru).


Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie Urzędu: https://lodz.stat.gov.pl/ w zakładce dostępność



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Wzory oświadczeń dostępne są pod adresem https://bip.stat.gov.pl/urzad-statystyczny-w-lodzi/oferty-pracy/
Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełnienia ofert.
Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.


Zgodnie z art. 24 ust. 6 ustawy o ochronie sygnalistów z 14 czerwca 2024 r. (Dz. U. z 2024 r. poz. 928) informujemy, że w naszym urzędzie obowiązuje zarządzenie wewnętrzne nr 14 Dyrektora z 24 września 2024 r. w sprawie wprowadzenia Procedur wewnętrznych zgłoszeń nieprawidłowości w Urzędzie Statystycznym w Łodzi.
adres strony: https://bip.stat.gov.pl/urzad-statystyczny-w-lodzi/procedury-zgloszen/



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe prawnicze

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
w obszarze związanym ze stosowaniem prawa

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office
  • znajomość zasad techniki prawodawczej i procesu legislacyjnego
  • znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej
  • znajomość przepisów związanych z działalnością Urzędu, w tym ustawy o statystyce publicznej i o służbie cywilnej
  • rzetelność
  • umiejętność organizacji pracy i orientacji na osiąganie celów
  • umiejętność wykorzystania wiedzy i doskonalenia zawodowego
  • umiejętność poszukiwania informacji
  • umiejętność współpracy
  • umiejętność komunikacji interpersonalnej i pisemnej
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później). Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego związanego ze stosowaniem prawa lub oświadczenie o doświadczeniu związanym ze stosowaniem prawa
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym lub oświadczenie o znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później),
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego w pracy w instytucjach publicznych

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-02-25
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Urząd Statystyczny w Łodzi
    ul. Suwalska 29, 93-176 Łódź
    z podaniem numeru oferty w temacie „oferta nr 1/2025”.

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca
    POPRZEDNIA OFERTA konsultant Wszystkie oferty NASTĘPNA OFERTA kierownik rejonu

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2025-02-16

    do końca oferty: 56 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Administracja publiczna

    aplikuj

    Praca - wiadomości i porady

    Jeszcze kilka lat temu specjalizacje związane z programowaniem były gwarancją wysokich zarobków i dużego wyboru ofert pracy. Z danych No Fluff Jobs za I kwartał 2024 roku wynika, że przyszłość programistów nie jest już tak pewna. Spada ...

    Proces rozliczania wynagrodzenia kierowcy jest dość skomplikowany, o czym najdobitniej świadczyć może liczba popełnianych przy nim błędów. Taki stan rzeczy wynika m.in. z często zmieniających się w branży transportowej przepisów. Jak ...

    Czy trudno jest obecnie o znalezienie pracy w handlu? Odpowiedzi na to i inne pytania dostarcza najnowsze opracowanie Grafton Recruitment, które dowodzi, że w drugim kwartale bieżącego roku liczba ofert pracy wzrosła o 16% rdr. Zapotrzebowanie ...

    20 stycznia 2025 roku Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej przedstawiło długo oczekiwany projekt nowelizacji Kodeksu pracy, który wprowadza szereg zmian mających na celu przeciwdziałanie mobbingowi w miejscu pracy. Propozycja ta ...

    Główny Urząd Statystyczny poinformował, że we wrześniu 2024 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 10,3% wyższe r/r i wyniosło 8140,98 zł brutto.