Kto szuka:
HRK S.A.
Stanowisko:
Payroll Processing Leader - rekrutacja online
Lokalizacja:
Łódź
łódzkie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Dla jednego z naszych klientów, lidera w dziedzinie chemii przemysłowej, poszukujemy doświadczonego Lidera z obszaru Payrollu, który będzie zarządzał kilku osobowym zespołem seniorów. Zależy nam na obszernym doświadczeniu w obszarze Payrollowym od strony finansowej oraz kompleksowym doświadczeniu w zarządzaniu zespołem.
Jeśli jesteś osobą, która chce brać udział w optymalizacji procesów Payrollowych oraz mieć swój udział w tworzeniu Center of Excellence z tego obszaru, to jest to rola właśnie dla Ciebie.
Zadania:
- Nadzorowanie i wspieranie zespołu , zapewniając efektywny podział zadań, rozwój umiejętności i dzielenie się wiedzą
- Zarządzanie komunikacją w zespole oraz mierzenie KPI, w celu zapewnienia terminowości oraz rzetelności wykonywanych zadań
- Promowanie ciągłych usprawnień w usługach płacowych poprzez udział w implementacji systemów, ocenę wskaźników wydajności i identyfikację możliwości poprawy procesów
- Zarządzanie codziennymi operacjami płacowymi, takimi jak obliczanie wynagrodzeń, generowanie raportów, przeprowadzanie audytów
- Rozwiązywanie zapytań i skarg pracowników dotyczących wynagrodzeń oraz udzielanie porad na temat polityki wynagrodzeń
- Budowanie i utrzymywanie relacji z interesariuszami, w tym działem HR, finansami i kierownictwem, w celu zrozumienia potrzeb i optymalizacji procedur payrollowych
- Zapewnienie dokładności, terminowości i zgodności w procesie płacowym, przy jednoczesnym utrzymaniu wysokiego poziomu zadowolenia pracowników
- Procesowanie płatności oraz transakcji zgodnie z wymogami prawnymi i regulacyjnymi
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość operacji Payrollowych od strony finansowej, szczególnie na rynku EMEA
- Doświadczenie w migracji procesów HR/ Payrollowych z różnych krajów do Regionalnego Centrum HRSS
- Szeroko rozwinięte umiejętności we współpracy z osobami na różnych szczeblach organizacji oraz efektywnej realizacji zadań
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 jest warunkiem konieczny, znajomość języka niemieckiego na poziomie min B2, będzie mile widziana
- Umiejętność efektywnej pracy w środowisku podlegającym zmieniającym się priorytetom i krótkim terminom
- Minimum 3 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem
- Udział w projektowaniu i przejściu/wdrożeniu Centrów Usług Wspólnych HR dla regionu EMEA (20 krajów, w tym 70% usług w Niemczech, Szwajcarii, Polsce i Hiszpanii).
- Minimum 5 lat doświadczenia w różnych obszarach administracji biznesowej, HR lub zarządzania procesami
- Umiejętność efektywnego zarządzaniu ludźmi, rozwoju oraz doskonała orientacja na komunikację i obsługę klienta
- Wykształcenie wyższe z zakresu administracji biznesowej, HR, finansów, ekonomii lub dziedzin pokrewnych
Oferujemy:
- Możliwość pracy w firmie certyfikowanej jako Top Employer 2024.
- Okazja do pracy w zespole pełnym entuzjazmu dla biznesu i dostarczania usług najwyższej jakości.
- Możliwości rozwoju kariery w ramach organizacji
- Bonusy językowe
- Pakiety relokacyjne
- Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
- Benefity takie jak karta sportowa (Multisport), prywatna opieka zdrowotna, ubezpieczenie na życie
- Model hybrydowej pracy (3 dnia pracy z biura, 2 dni pracy z domu)
- Kursy językowe
- Refundacja okularów korekcyjnych
- Roczny bonus zależny od wyników
- Szeroka gama inicjatyw (kulturalne, sportowe, konkursy okolicznościowe)
- Karta zniżkowa do różnych restauracji
- Integracyjne wydarzenia zespołowe
- Możliwość udziału w działaniach charytatywnych
- Doskonałe warunki pracy w kompleksie Monopolis w Łodzi (przystosowane miejsce pracy dla osób na wózkach)
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »