eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Łódź › Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Administracyjnych i Contact Center

Kto szuka:

PwC

Stanowisko:

Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Administracyjnych i Contact Center

Lokalizacja:

Łódź

łódzkie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Twoja przyszła rola:

  • bieżąca obsługa recepcji (zarządzanie ruchem telefonicznym, systemem rezerwacji sal, zamawianie materiałów biurowych) 
  • obsługa spotkań wewnętrznych i zewnętrznych,
  • wsparcie kadry managerskiej poprzez realizację procesów administracyjnych takich jak: rozliczanie kosztów pracowników, rezerwowanie podróży, formatowanie dokumentów i inne
  • pełnienie roli zastępcy Office Managera,
  • koordynowanie przepływu komunikacji między pracownikami a zespołami wspierającymi w ramach Contact Center PwC.

Wymagania stawiane pracownikowi:

Aplikuj, jeśli:

  • pomaganie innym sprawia Ci przyjemność,
  • posiadasz doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
  • czerpiesz satysfakcję z kolejnych zrealizowanych wyzwań,
  • lubisz gdy w pracy dużo się dzieje,
  • znasz język angielski na bardzo dobrym poziomie.

Firma oferuje:

Dołączając do nas zyskujesz:

  • elastyczne warunki - workation, sabbatical leave,
  • rozwój i podnoszenie kwalifikacji - pełne wsparcie zespołu podczas procesu wdrożenia, mentoring, szkolenia, warsztaty, certyfikacja współ-/finansowana przez PwC oraz konwersacje z native speaker,
  • szeroki program medyczno-wellbeingowy - pakiet opieki medycznej (swoboda leczenia, masaże, fizjoterapia), coaching, sesje mindfulness, wsparcie psychologiczne, edukacja poprzez dedykowane webinary i warsztaty, doradztwo finansowo-prawne, 
  • możliwość stworzenia indywidualnego planu benefitowego (wybór m.in. lunch pass, pakiet ubezpieczenia, concierge, pakiet weterynaryjny dla pupila czy masaże) oraz dostęp do kafeterii - w środku m.in. vouchery, zniżki na urządzenia IT i zakup samochodu,
  • 3 godziny płatnego urlopu w miesiącu na wolontariat,
  • dodatkowy dzień wolnego z okazji urodzin,
  • a kiedy polubisz to miejsce tak, jak my, możesz polecić znajomych do PwC.

Jak wygląda proces rekrutacji? 

  • zaaplikuj, 
  • porozmawiaj telefonicznie z Rekruterką Kasią,
  • poznajmy się lepiej podczas rozmowy rekrutacyjnej z Twoim przyszłym przełożonym.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2024-06-20

do końca oferty: 16 dni

pracodawca: PwC

branże: Administracja biurowa

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady