Kto szuka:
Centralna Baza Ofert Pracy
Stanowisko:
MŁODSZY SPECJALISTA/-KA DS. OBSŁUGI KLIENTA (OS. NIEPEŁNOSPRAWNE)
Lokalizacja:
Łódź
łódzkie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Numer oferty: StPr/24/4358
Obowiązki:
Twój zakres obowiązków:
Zapewnianie obsługi Klientów na najwyższym poziomie poprzez różne kanały komunikacji: telefon, e-mail, chat.
Budowanie pozytywnych relacji z użytkownikami naszej platformy.
Wsparcie Klientów w korzystaniu z aplikacji SeniorApp.
Rozwiązywanie bieżących problemów i udzielanie odpowiedzi na pytania Klientów.
Współpraca z innymi działami w celu ciągłego doskonalenia jakości obsługi.
Udział w projektach mających na celu poprawę doświadczenia użytkowników.
Wymagania:Wymagania konieczne:
Umiejętności i uprawnienia:
- empatia, cierpliwość w podejściu do specyficznego klienta - mile widziane doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej
- biegła obsługa komputera i obsługa internetu
- umiejętności sprzedażowe
Wykształcenie:
- średnie ogólnokształcące
Pozostałe wymagania:
- Idealny kandydat powinien posiadać:Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne.Empatię i życzliwość w kontakcie z Klientem.Dobrą znajomość obsługi komputera i podstawowych programów biurowych (Google Workspace).Umiejętność pracy w zespole.Zaangażowanie, sumienność i odpowiedzialność.Chęć nauki i rozwoju
Miejsce pracy: Piotrkowska 61/13u, 90-413 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymagane dokumenty: CV
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »