Kto szuka:
HRK S.A.
Stanowisko:
Kierownik Działu Obsługi Klienta - rekrutacja online
Lokalizacja:
Łódź
łódzkie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Kierownik Działu Obsługi KlientaMiejsce pracy: Łódź
Zadania:
- Dbanie o wysoki standard i jakość świadczonych przez zespół usług
- Zarządzanie i organizowanie pracy zespołu
- Doskonalenie procedur i narzędzi w celu zwiększenia efektywności obsługi klienta.
- Wprowadzanie innowacji i nowych usprawnień
- Współpraca z pozostałymi działami firmy, w celu zapewnienia wysokiego poziomu obsługi klienta
- Dbanie o atmosferę, zaangażowanie, motywację i rozwój zespołu
- Raportowanie działań i efektów pracy
Wymagania:
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem obsługi klienta w contact center
- Kompetencje liderskie, w tym umiejętność budowania, motywowania i inspirowania zespołu
- Umiejętność inicjowanie i wdrażanie rozwiązań
- Umiejętność analizowania danych i generowania raportów dotyczących efektywności działań
- Znajomości standardów obsługi klienta
- Wykształcenie wyższe
Oferujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Bogaty pakiet benefitów
- Dużą samodzielność i możliwość wdrażania własnych pomysłów i inicjatyw
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »