eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy ŁódźINSPEKTOR

Kto szuka:

Centralna Baza Ofert Pracy

Stanowisko:

INSPEKTOR

Lokalizacja:

Łódź

łódzkie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Numer oferty: StPr/25/1214


Obowiązki:

Osoba na tym stanowisku:
- Kontroluje pod względem formalnym i rachunkowym faktury i rachunki wpływające do Urzędu.
- Dekretuje faktury, rachunki oraz inne dokumenty księgowe i wprowadza je do systemu finansowo-księgowego.
- Terminowo reguluje zobowiązania urzędu
- Prowadzi ewidencje środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych oraz nalicza amortyzacje oraz sporządza sprawozdania do GUS z zakresu ruchu środków trwałych.
- Sprawdza zestawienia dochodów z Wydziałów Metrologicznych OUM w Łodzi oraz Wydziałów Zamiejscowych.
- Uzgadnia z Referatem Administracyjno-Gospodarczym oraz Wydziałami Zamiejscowymi wartości ksiąg inwentarzowych środków trwałych, pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych z ewidencją księgową.
- Obsługuje systemy informatyczne: QUORUM, enbepe, trezor.
- Sporządza zestawienia obrotów i sald.
- Przenosi na trwały nośnik co miesiąc dziennik obrotów.
- Drukuje wyciągi bankowe z zakresu wydatków budżetowych.
- Prowadzi konto 130 z zakresu wydatków budżetowych oraz budżetu zadaniowego.
- Sporządza sprawozdania z wydatków budżetowych oraz budżetu zadaniowego.
- Przeprowadza kontrole w Wydziałach Zamiejscowych.
- Opisuje i przekazuje dokumenty do archiwum.



Wymagania:Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • średnie ogólnokształcące

Pozostałe wymagania:

  • WYMAGANIA NIEZBĘDNE- Wykształcenie: średnie - Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata w środowisku księgowości - Znajomość przepisów z zakresu ustawy o rachunkowości , finansów publicznych, klasyfikacji budżetowej dochodów i wydatków- Posiadanie obywatelstwa polskiego- Korzystanie z pełni praw publicznych - Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe WYMAGANIA DODATKOWE- wykształcenie wyższe - Znajomość ustawy o służbie cywilnej - znajomość systemu Ministerstwa Finansów TREZOR, bankowego systemu enbepe oraz systemu finansowo-księgowego Quroum- komunikatywność, umiejętność pracy w zespole


Miejsce pracy: Narutowicza 75, 94-042 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE- CV i list motywacyjny- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/ stażu pracy- kopie świadectw pracy- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe- oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaTERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW- Dokumenty należy złożyć do: 02 kwietnia 2025 r.Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzęduMiejsce składania dokumentów:Okręgowy Urząd Miar ul. Narutowicza 75 90-132 Łódź Referat Kadrowo-Płacowy (pok.104) DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNAZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust.2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1) - dalej RODO informujemy:1. Szanowny/a Panie/Pani, Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Dyrektor Okręgowego Urzędu Miar w Łodzi, zwany dalej: Administratorem.2. Może Pan/Pani skontaktować się z Administratorem pisząc na adres: Okręgowy Urząd Miar w Łodzi, ul. G. Narutowicza 75, 90-132 Łódź lub telefonując pod numer: 4267******. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Pana Mariusza Kuśmierskiego, z którym można się skontaktować pod adresem: m.kusmierski@secmed.pl;4.Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą na podstawie Pana/Pani dobrowolnej zgody w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji. Podanie Pani/Pana danych osobowych jest dobrowolne, lecz konieczne w celu uwzględnienia Pani /Pana osoby w procesie rekrutacji. Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 6 ust. 1 lit. a), (wyrażenie przez kandydata na pracownika zgody), art. 6 ust. 1 lit. b RODO (podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy), art. 6 ust. 1 lit c RODO (wypełnienie obowiązku prawnego wynikającego z przepisów prawa pracy), a także art. 6 ust 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes Pracodawcy tj. ustalenie, dochodzenie lub obrona roszczeń).5. Pana/Pani dane osobowe przetwarzane są wyłącznie w zakresie związanym z realizacją powyższych celów. Administrator nie udostępnia Pana/Pani danych innym odbiorcom.6. Podanie danych osobowych wymaganych przez przepisy prawa jest warunkiem uczestnictwa w rekrutacji, a ich nie podanie skutkuje niemożliwością uczestnictwa w rekrutacji przeprowadzanej przez Pracodawcę. Podanie danych osobowych, na które kandydat wyraził zgodę jest dobrowolne.7.Administrator nie zamierza przekazywać Pana/Pani danych do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowych.8.Pana/Pani dane będą przechowywane nie dłużej niż jest to konieczne, tj. przez okres ograniczony wyrażoną przez Pana/Panią zgodą, nie dłużej jednak niż przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia procesu rekrutacji, w której brał/a Pan/Pani udział.9.Ma Pan/Pani prawo żądać od Administratora dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.10. W związku z przetwarzaniem Pana/Pani danych osobowych przez Administratora przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.11. W oparciu o Pana/Pani dane osobowe Administrator nie będzie podejmował wobec Pana/Pani zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania*.INNE INFORMACJE:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą, bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Kandydaci spełniający wymagania formalne o kolejnych etapach naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem. Oświadczenia powinny być podpisane odręcznie i opatrzone datą ich sporządzenia. Oferty kompletne to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Oferty niekompletne lub otrzymane po terminie ( decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane. Brak powiadomienia telefonicznego lub e-mailowego jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem kandydata. Oferty odrzucone można odebrać osobiście w Referacie Kadrowo-Płacowym ( pok.104), pozostałe zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 3 m-cy od zakończenia naboru. Prosimy o składanie dokumentów w zaklejonych kopertach z dopiskiem ogłoszenie nr 150097.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Sposób kontaktu/przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny - Dokumenty należy złożyć do: 02 kwietnia 2025 r.Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzęduMiejsce składania dokumentów:Okręgowy Urząd Miar ul. Narutowicza 75 90-132 Łódź Referat Kadrowo-Płacowy (pok.104)


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-03-28

do końca oferty: 56 dni

pracodawca: Centralna Baza Ofert Pracy

branże: Finanse

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w IV kwartale 2024 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie wyniosło 8477,21 zł. Przeciętne miesięczne wynagrodzenie brutto w gospodarce narodowej w 2024 roku wyniosło natomiast 8181,72 zł.

W I półroczu 2024 ZUS skontrolował 260,8 tys. osób na zwolnieniach lekarskich. W efekcie wydał 18,6 tys. decyzji wstrzymujących dalszą wypłatę zasiłków chorobowych. Jakie są najczęstsze powody nieprawidłowego wykorzystywania zwolnień? ...

W niniejszym artykule sprawdziliśmy, jak na rynku pracy radzą sobie absolwenci największych polskich uniwersytetów ekonomicznych.

Do czerwca 2026 r. Polska musi wprowadzić przepisy o jawności i równości wynagrodzeń, m.in. wprowadzające obowiązek publikacji widełek wynagrodzeń w ogłoszeniach o pracy. Obecnie można je znaleźć w ok. 30 proc. ofert, podczas gdy dla ...

Obecne zapisy w projekcie ustawy budzą wątpliwości dot. sposobu obliczenia wynagrodzenia za czas pracy w niedziele. Projektowany przepis mówi, że pracownikowi za ten dzień przysługuje wynagrodzenie w podwójnej wysokości. I o ile w przypadku ...