eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Łódźinspektor

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

inspektor

Lokalizacja:

Łódź

łódzkie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Izba Administracji Skarbowej w Łodzi

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor w Referacie Bezpieczeństwa i Higieny Pracy w Izbie Administracji Skarbowej w Łodzi

90-436 Łódź al. Kościuszki 83

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Przeprowadza kontrole warunków pracy/pełnienia służby oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy w Izbie Administracji Skarbowej w Łodzi oraz w podległych jednostkach.
  • Przeprowadza szkolenia wstępne ogólne w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy/służby.
  • Ustala okoliczności i przyczyny wypadków przy pracy, wypadków podczas pełnienia służby, wypadków w drodze do pracy i z pracy, wypadków w drodze do lub z miejsca pełnienia służby oraz chorób zawodowych.
  • Dokonuje oceny ryzyka zawodowego w celu identyfikacji zagrożeń, podejmowania działań zapobiegawczych, stosowania środków profilaktycznych zmniejszających ryzyko oraz dostarczania pracownikom i funkcjonariuszom Służby Celno-Skarbowej informacji dotyczących bezpiecznego wykonywania zadań.
  • Sporządza i przedstawia pracodawcy okresowe analizy stanu bhp, zawierające propozycję przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych celem zapobiegania zagrożeniom życia i zdrowia pracowników i funkcjonariuszy Służby Celno-Skarbowej oraz poprawy warunków pracy/pełnienia służby.
  • Współpracuje z laboratoriami w zakresie organizacji badań i pomiarów środowiska pracy oraz z lekarzem medycyny pracy w zakresie organizacji profilaktycznej opieki zdrowotnej.
  • Opracowuje i aktualizuje projekty aktów prawa wewnętrznego, instrukcje stanowiskowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy/służby.
  • Prowadzi niezbędne rejestry i dokumentację dotyczącą bezpieczeństwa i higieny pracy/służby.


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań



  • praca na stanowisku administracyjno-biurowym z przewagą wysiłku umysłowego w siedzibie jednostki oraz praca w terenie,

  • praca przeważnie siedząca, przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,

  • narzędzia pracy – sprzęt biurowy (np. komputer, urządzenie wielofunkcyjne, niszczarka, itp.),


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy



  • stanowisko pracy oświetlone światłem naturalnym i sztucznym,

  • Urząd zlokalizowany w kompleksie dwóch budynków (budynek główny IV-piętrowy oraz budynek parterowy),

  • budynek główny wyposażony jest w windę dojeżdżającą do III piętra,

  • stanowisko pracy zlokalizowane na IV piętrze w budynku głównym,

  • brak barier architektonicznych przed wejściem do budynku głównego – wejście z poziomu parteru umożliwiające wjazd wózkiem inwalidzkim,

  • wejście do budynku parterowego posiada jeden stopień schodowy,

  • na parterze budynku głównego znajduje się pomieszczenie higieniczno-sanitarne przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

ZACHĘCAMY DO APLIKOWANIA PRZEZ FORMULARZ ELEKTRONICZNY (przycisk – APLIKUJ ELEKTRONICZNIE).


W PRZYPADKU SKŁADANIA OFERTY W FORMIE PAPIEROWEJ: WYMAGANE OŚWIADCZENIA I KWESTIONARIUSZ OSOBOWY MUSZĄ BYĆ OPATRZONE TWOIM WŁASNORĘCZNYM PODPISEM.


Nie rozpatrzymy ofert niespełniających wymagań formalnych lub otrzymanych po terminie.


Długość i rodzaj doświadczenia zawodowego musi jednoznacznie wynikać ze złożonych przez Ciebie dokumentów. Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.


Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu postępowania rekrutacyjnego, o jego miejscu i terminie powiadomimy Cię telefonicznie lub mailowo.


Oferty odrzucone oraz oferty kandydatek/kandydatów niewyłonionych w naborze zniszczymy po zakończeniu naboru, natomiast aplikacje maksymalnie 5 najlepszych kandydatek/kandydatów wyłonionych, ale niezatrudnionych w trakcie naboru – po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska pracy.


Członkowie korpusu służby cywilnej podlegają ograniczeniom w prowadzeniu działalności gospodarczej zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne.


Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie w Izbie Administracji Skarbowej w Łodzi oraz wzory oświadczeń są dostępne na stronie BIP pod adresem: http://www.lodzkie.kas.gov.pl/pl/izba-administracji-skarbowej-w-lodzi/ogloszenia/nabor/wzory-oswiadczen


INFORMACJE SYGNALNE[i]


W przypadku stwierdzenia podczas naboru naruszeń przepisów prawa  możesz dokonać zgłoszenia tego faktu:


pisemnie:
a.       pocztą elektroniczną na adres: zgłoszenie.wewnetrzne.ias.lodz@mf.gov.pl;


b.      listownie na adres siedziby izby: al. Kościuszki 83, 90-436 Łódź, w dwóch kopertach, z czego wewnętrzną kopertę należy opatrzeć dopiskiem „Zgłoszenie wewnętrzne”;


2.      ustnie:


a.       telefonicznie lub za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu art. 2 pkt 5 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną;


b.      w trakcie bezpośredniego spotkania z osobą upoważnioną do przyjmowania zgłoszeń, z którego osoba ta sporządza protokół;


Z osobami upoważnionymi do przyjmowania zgłoszeń kontaktować się możesz pod nr tel. 422******;  (42) 25-47-000 wew. 240; (42) 25-47-000 wew. 305


W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 lit a), zgłoszenie można przesłać z adresu
e-mail - przy czym, zgłoszenie winno być opatrzone podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym.


Spotkanie, o którym mowa w ust. 1 pkt 2 lit. b), nastąpi na twój wniosek, w terminie 14 dni od dnia otrzymania wniosku.
Zgłoszenie powinno zawierać w szczególności:


1.      datę dokonania zgłoszenia;


2.      dane osobowe sygnalisty pozwalające na ustalenie jego tożsamości;


3.      adres do kontaktu sygnalisty;


4.      dane osoby, której dotyczy zgłoszenie;


5.      przedmiot naruszenia, w tym:


        a. szczegółowy opis naruszenia prawa;


        b. datę wystąpienia naruszenia prawa lub zdarzenia, które do niego doprowadziło albo może doprowadzić.


[i] Ustawa z 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów(Dz. U. z 2024 r., poz. 982)



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie w zawodzie technika bezpieczeństwa i higieny pracy lub wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy albo studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy.

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość przepisów i zasad dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy.
  • Znajomość przepisów i zasad udzielania pierwszej pomocy.
  • Podstawowa znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych.
  • Grzeczność i uprzejmość.
  • Otwarty stosunek do klienta oraz umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły.
  • Umiejętność pracy w zespole, współpracy z innymi pracownikami, dzielenia się wiedzą oraz informacjami.
  • Umiejętność analizowania i interpretacji przepisów.
  • Umiejętność redagowania pism oraz precyzyjnego formułowania i argumentowania pisemnych wypowiedzi.
  • Umiejętność komunikacji.
  • Umiejętność analizy zdarzeń oraz formułowania wniosków i zaleceń.
  • Obsługa MS Office: Word oraz Excel.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Kurs udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej.
  • Prawo jazdy kat. B.
  • Wiedza w zakresie obsługi aplikacji i systemów informatycznych Ministerstwa Finansów.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie: https://www.gov.pl/web/ias-lodz/wzory-dokumentow-do-pobrania
  • Oświadczenie dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami (wzór oświadczenia - Dz. U. z 2017 r. poz. 423), dotyczy wyłącznie osób urodzonych przed dniem 01 sierpnia 1972 r.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-12-04
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Izba Administracji Skarbowej w Łodzi
    al. Kościuszki 83
    90-436 Łódź
    Kancelaria, pokój nr 1
    z dopiskiem: ogłoszenie nr 145532

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2024-11-29

    do końca oferty: 56 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Administracja publiczna

    aplikuj

    Sprawdź oferty na podobne stanowiska

    Praca - wiadomości i porady

    W 2024 roku spodziewany jest znaczny wzrost zwolnień grupowych w Polsce. Takie plany ogłosiły już m.in. Agora, ING, IKEA, ABB czy BNP Paribas Bank Polska. Zwalnia nawet dotychczas szybko rosnący sektor usług biznesowych. W centrach usług w ...

    Niemal każda firma przeprowadza dziś szkolenia. Warto wiedzieć, że w określonych przypadkach, czas spędzony na wyjeździe integracyjnym połączonym ze szkoleniem, może zostać potraktowany jako nadgodziny. "Konsekwencją regulacji zawartej w ...

    Za nami aż dwa długie weekendy listopadowe, przed nami grudzień i Boże Narodzenie. A niektórzy już analizują układ kalendarza w nowym roku. Kiedy wypadają święta i dni wolne od pracy? Na ile długich weekendów możemy liczyć w 2025 ...

    W Ogólnopolskim Badaniu Wynagrodzeń (OBW) wzięło udział 3 557 osób, które przynajmniej dwa razy wypełniły ankietę w latach 2018-2024 i zostawiły swój adres email. W niniejszym artykule przedstawimy, jak wyglądała dynamika wynagrodzeń ...

    Pracownicy, którzy nie wykorzystali urlopu z poprzedniego roku, mają czas na jego odbiór tylko do 30 września. Przepisy prawa pracy są w tej kwestii jednoznaczne, a pracodawca, który nie zapewni pracownikowi możliwości skorzystania z ...