Kto szuka:
Klient portalu Praca.pl
Stanowisko:
Menedżer ds. Zakupów i Sourcingu
Lokalizacja:
zagranica
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- Opracowywanie i wdrażanie strategii sourcingowych w celu optymalizacji kosztów i jakości dostaw
- Negocjowanie warunków współpracy z dostawcami oraz analiza ryzyka
- Współpraca z działami operacyjnymi, technologicznymi, jakościowymi i logistycznymi
- Poszukiwanie nowych źródeł zaopatrzenia oraz identyfikowanie możliwości oszczędności
- Nadzór nad realizacją planów zakupowych i polityki transportowej
- Kierowanie i rozwój zespołu Zakupów
- Koordynacja planowania zapasów i dostępności materiałów
- Usprawnianie procesów logistycznych w celu zwiększenia terminowości dostaw
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- Min. 3 lata doświadczenia w strategicznych zakupach lub zarządzaniu łańcuchem dostaw
- Znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego na poziomie B2/C1
- Doświadczenie w zarządzaniu projektami i zespołem
- Wysoko rozwinięte zdolności analityczne, negocjacyjne i komunikacyjne
- Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki techniczne lub ekonomiczne
- Znajomość procesów sourcingowych i planowania popytu
- Znajomość systemu SAP i pakietu MS Office (w szczególności Excel)
Firma oferuje:
Oferujemy
- Pracę w stabilnej firmie o międzynarodowym zasięgu
- Rozwój zawodowy oraz szkolenia
- Atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy
- Wsparcie w relokacji (zakwaterowanie przez pierwsze pół roku)
- Zniżki na firmowe produkty
- Możliwość uczestniczenia w nowatorskich projektach
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »