eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Legnicastarszy referent

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

starszy referent

Lokalizacja:

Legnica

dolnośląskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy referent do spraw kontroli celno-skarbowej i postępowania podatkowego w Piętnastym Referacie Kontroli Celno-Skarbowej i Postępowania Podatkowego w Legnicy w Dolnośląskim Urzędzie Celno- Skarbowym

53-333 Wrocław ul. Powstańców Śląskich 24, 26

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzi kontrolę celno-skarbową w celu weryfikacji przestrzegania przepisów prawa podatkowego i prawa celnego
  • Prowadzi postępowanie podatkowe w I instancji w sprawach objętych kontrolą celno-skarbową w celu prawidłowego określenia zobowiązań podatkowych
  • Sporządza w kontroli celno-skarbowej i w postępowaniu podatkowym protokoły oraz projekty pism, postanowień, wezwań, zawiadomień, wyników kontroli i decyzji w celu zapewnienia prawidłowej realizacji zadań komórki
  • Wnioskuje o zabezpieczenie wykonania zobowiązań podatkowych w celu zminimalizowania ryzyka ich niewykonania
  • Współdziała z innymi organami w celu prawidłowego wykonywania zadań


Warunki pracy


  • Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie

  • Praca jednozmianowa wykonywana w porze dziennej

  • Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym

  • Stanowisko pracy: typowe stanowisko biurowe wyposażone w komputer z monitorem oraz inne urządzenia biurowe

  • Bieżący kontakt z klientem zewnętrznym i wewnętrznym

  • Praca w terenie

  • Budynek biurowy przy ul. Marcinkowskiego 1-3 w Legnicy

  • Budynek 4-kondygnacyjny podpiwniczony (brak windy)

  • Budynek częściowo przystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo – tylko  parter – przy wejściu do budynku podjazd, na parterze platforma (podnośnik) umożliwiająca wjazd na wysoki parter

  • Brak toalet dla osób niepełnosprawnych

  • Przy budynku parking wewnętrzny dla pojazdów służbowych i prywatnych

  • Pokoje socjalne



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

  • APLIKUJ PRZEZ FORMULARZ ELEKTRONICZNY (APLIKUJ ELETRONICZNIE). WYMAGANE OŚWIADCZENIA ZNAJDUJĄ SIĘ W FORMULARZU ZGŁOSZENIA, A JEŚLI ZOSTANIESZ WYBRANY DO ZATRUDNIENIA TO PODPISANE DOKUMENTY DOSTARCZYSZ PRZED ZATRUDNIENIEM.


  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia.
    W przypadku składania oferty w formie papierowej oświadczenia podpisz odręcznie.
    Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym e-mailowo lub telefonicznie. Prosimy o systematyczne sprawdzanie skrzynek mailowych.




  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś lub dostarczyłeś po terminie.




  • W swojej ofercie podaj: miejsce zamieszkania i dane kontaktowe (adres e-mail, numer telefonu) oraz numer ogłoszenia.




  • Udokumentuj doświadczenie zawodowe niezbędne/dodatkowe kopiami dokumentów potwierdzającymi jednoznacznie jego długość i rodzaj. Do dokumentów takich należą m.in. kopie świadectw pracy dotyczące zakończonych okresów zatrudnienia; zaświadczenia o trwającym zatrudnieniu; referencje; zaświadczenia wydane przez zleceniodawcę, potwierdzające czas trwania umowy i charakter wykonywanych zadań (czynności); zaświadczenia o odbyciu stażu/praktyki, ze wskazaniem terminu i zakresu wykonywanych zadań. Wymagane jest złożenie kompletnych dokumentów obejmujących wszystkie strony, łącznie z podpisami osób je wystawiających. W przypadku złożenia niekompletnych dokumentów, oferta zostanie uznana za niespełniającą wymogów formalnych. 




  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.




  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.




  • Zapoznaj się z wewnętrzną procedurą naboru w Izbie Administracji Skarbowej we Wrocławiu, która jest dostępna na stronie internetowej Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu https://www.gov.pl/web/ias-wroclaw




  • Wzory oświadczeń oraz klauzulę informacyjną dla kandydatów ubiegających się o pracę
    w służbie cywilnej znajdziesz pod adresem: https://www.gov.pl/web/ias-wroclaw/wzory-dokumentow-do-pobrania




  • Kandydat wskazany do zatrudnienia podlega ograniczeniom w prowadzeniu działalności gospodarczej zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne.




  • Jeśli zostaniesz wybrany do zatrudnienia na dane stanowisko pracy, przed podjęciem zatrudnienia w Izbie Administracji Skarbowej we Wrocławiu obowiązany będziesz do złożenia oświadczeń wynikających z:


    - art. 4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne,


    - art. 10 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (oświadczenie lustracyjne dla osób urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.).




  • W Izbie Administracji Skarbowej we Wrocławiu obowiązuje procedura dokonywania  
    zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych. Procedura dostępna jest
    pod linkiem: https://www.gov.pl/web/ias-wroclaw/zglos-nieprawidlowosc





Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
powyżej 0,5 roku w pracy biurowej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Umiejętność obsługi aplikacji biurowych
  • Umiejętność redagowania pism
  • Podstawowa znajomość przepisów prawa podatkowego
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. nie pracowałaś/łeś, nie pełniłaś/łeś służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie byłaś/byłeś współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-03-24
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu
    53-333 Wrocław, ul. Powstańców Śląskich 24, 26 (pocztą lub osobiście: kancelaria – parter, pok. 5)

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca
    POPRZEDNIA OFERTA psycholog Wszystkie oferty NASTĘPNA OFERTA starszy kontroler skarbowy

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2025-03-19

    do końca oferty: 58 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Administracja publiczna

    aplikuj

    Praca - wiadomości i porady

    Od 1 stycznia 2025 r. pracownicy wykonujący swoje obowiązki w godzinach nocnych mogą spodziewać się wyższego dodatku za pracę. Zmiana ta jest związana z podniesieniem w Polsce poziomu minimalnego wynagrodzenia, które od stycznia 2025 roku ...

    Praca zdalna nie jest przedłużeniem urlopu. Prawnicy i eksperci rynku pracy nie maja co do tego wątpliwości, ale wciąż zdarzają się sytuacje, gdy pracownicy przedłużają sobie urlop wykorzystując pracę zdalną lub proszą pracodawców o ...

    Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w lipcu 2024 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 10,6% wyższe r/r i wyniosło 8278,63 zł brutto.

    Z danych Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń wynika, że mediana całkowitych zarobków specjalistów w 2023 roku wynosiła 7 000 PLN i była niższa o 144 PLN od mediany dla całego kraju.

    Początek nowego roku to dobry moment na szukanie nowej pracy. Kandydaci do pracy powinni jednak zachować czujność, ponieważ cyberprzestępcy chętnie wykorzystują procesy rekrutacyjne do kradzieży danych osobowych. Jak bezpiecznie rekrutować ...