Kto szuka:
Nowel Sp. z o.o.
Stanowisko:
Specjalista ds. Administrowania Obiektami
Lokalizacja:
Legionowo
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska:
- Zapewnienie właściwego stanu technicznego obiektów i infrastruktury zgodnie z obowiązującymi normami prawnymi,
- Prowadzenie Książki Obiektu Budowlanego,
- Monitoring zużycia mediów (energia elektryczna, energia cieplna, gaz, woda, ścierki) ich rozlicznie oraz ewidencja,
- Administrowanie terenem zewnętrznym,
- Współpraca z instytucjami i firmami zewnętrznymi w zakresie gospodarowania odpadami i ochrony środowiska.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania:
- Minimum 2-letnie doświadczenie w zakresie zarządzania nieruchomościami (mile widziane: komercyjnymi),
- Wykształcenie z zakresu zarządzania nieruchomościami/prawa gospodarowania nieruchomościami bądź pokrewne,
- Gotowość do pracy w przedziale godzinowym 9:00 -17:00,
- Bardzo dobra znajomości pakietu MS Office,
- Prawo jazdy kat. B,
- Wysoka kultura osobista,
- Zaangażowanie, odpowiedzialność i samodzielność w realizacji powierzonych zadań,
- Mile widziane: licencja zarządcy nieruchomościami oraz komunikatywna znajomość języka angielskiego.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »