Kto szuka:
BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna
Stanowisko:
inspektor
Lokalizacja:
Legionowo
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Komenda Powiatowa Policji w Legionowie
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
inspektor do spraw obsługi kancelaryjno - biurowej Zespół Prezydialny, Kadr i Szkolenia
05-120 Legionowo ul. Jagiellońska 26B 26B
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Prowadzenie sekretariatu komendanta powiatowego Policji ( obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, segregowanie i przekazywanie korespondencji do adresatów, obsługa poczty elektronicznej, redagowanie pism, drukowanie, kopiowanie, kompletowanie dokumentów).
- Wsparcie przełożonego ( prowadzenie terminarza spotkań przełożonego, umawianie spotkań przełożonego, organizacja wyjazdów służbowych przełożonego, umawianie spotkań przełożonego, przygotowywanie dokumentów i materiałów dla przełożonego).
- Reprezentowanie komendy (przyjmowanie interesantów z zewnątrz i wewnątrz, odbieranie telefonów, przyjmowanie i łączenie rozmów, organizacja spotkań służbowych komendanta ).
- Obsługa oraz archiwizacja dokumentacji.
- Dbanie o prawidłowy przepływ informacji.
- Realizacja zadań związanych z prowadzeniem sekretariatu (zaopatrywanie sekretariatu w materiały biurowe, artykuły spożywcze: kawa, herbata, woda mineralna, dbałość i porządek w sekretariacie i gabinecie przełożonego).
Warunki pracy
Praca administracyjno - biurowa.
Praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy.
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
niezbędne
wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy
doświadczenia zawodowego
pozostałe wymagania niezbędne:
- Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2025-04-24
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Legionowie
ul. Jagiellońska 26B
05-120 Legionowo
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »
© Kasat Sp. z o.o.