Kto szuka:
Orange Polska
Stanowisko:
Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży w Salonie Firmowym Orange
Numer referencyjny:
Dołączysz do doświadczonego zespołu specjalistów w salonie sprzedaży, w którym szybko rozwiniesz skrzydła w zakresie sprzedaży i obsługi klienta. Twoim szefem będzie Krystyna Pryc.
Lokalizacja:
Bydgoszcz, ul. Gdańska 53
kujawsko-pomorskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Szkolenia produktowe oraz sprzedażowe.
- Programy rozwojowe.
- Rekrutacje wewnętrzne.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klientów
- Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się i przekonywania
- Zainteresowanie nowinkami technologicznymi
- Chęć współpracy w zespole
Firma oferuje:
- Sprzedaż usług Orange Polska.
- Edukowanie klientów o dostępnych dla nich produktach, usługach oraz technologiach.
- Udzielanie wsparcia technicznego klientom w zakresie oferowanego sprzętu.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »
Oferta pochodzi z serwisu
Sprawdź oferty na podobne stanowiska
Wysokość płacy minimalnej to aktualnie gorący temat w Polsce. W 2023 roku mieliśmy do czynienia z dwukrotną podwyżką minimalnego wynagrodzenia. Taka sytuacja będzie miała miejsce również w 2024 roku.
Artykuł stanowi podsumowanie wyników Kompleksowego raportu płacowego wiosna/lato 2024. W badaniu wzięło udział 979 firm. Większość stanowiły firmy produkcyjne (57%). Najwięcej firm prowadziło swoją działalność na terenie województwa ...
Artykuł podsumowuje Raport płacowy Sedlak & Sedlak dla firm produkcyjnych - wiosna/lato 2024, bazujący na danych zebranych od lutego do kwietnia 2024 roku. W badaniu uczestniczyło 561 zakładów produkcyjnych. Dominujące branże to FMCG (21%) ...
W konsekwencji wrześniowej powodzi stanem klęski żywiołowej zostało objętych 749 miejscowości i 2 mln 390 tys. osób. Realnie powódź dotknęła 57 tys. osób, które nadal usuwają jej skutki ze swoich domów czy miejscowości. Warto ...
Co powinniśmy powiedzieć, gdy kolega lub koleżanka z pracy mówi, że jest chora? Albo że choruje bliska mu/jej osoba? Jak szef powinien zareagować na takie wyznanie? - Najważniejsze, by docenić, że osoba, z którą mamy relację zawodową ...