Kto szuka:
L.M. Group Poland
Stanowisko:
Wsparcie techniczne/help desk z językiem niemieckim
Lokalizacja:
Kraków
małopolskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Wsparcie techniczne/help desk z językiem niemieckim
L.M. Group Poland to agencja rekrutacyjna, która od lat pomaga kandydatom znaleźć zatrudnienie na terenie całego kraju, odpowiadające ich kwalifikacjom oraz doświadczeniu. Działamy szybko i skutecznie, dostosowując nasze usługi do potrzeb rynku i oczekiwań naszych klientów. Wierzymy, że kluczem do sukcesu jest zrozumienie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców.
Nasze motto "Wszystko zależy od ludzi" oznacza, że zawsze stawiamy na pierwszym miejscu ludzi - zarówno naszych klientów, jak i kandydatów. Dbamy o to, aby każdy kandydat otrzymał konstruktywną informację zwrotną i czuł się częścią procesu. Jesteśmy tu po to, aby pomóc Ci znaleźć pracę, która spełni Twoje oczekiwania.
Wsparcie techniczne/help desk z językiem niemieckimMiejsce pracy: Kraków
Duties:
• Helping clients to solve their problems,
• Combining technical expertise with customer service to resolve questions and issues,
• Communicate clearly in writing to both technical and non-technical people,
• Identify patterns, recommend improvements, and filter out unimportant issues.
Requirements:
• Required languages fluency : German - written and spoken at least C1, English - min. B2
• Excellent communication skills;
• Customer focus and service oriented;
• Minimum Computer skills ( MS Office , Excel)
• Ability to handle multi-cultural Client.
Our client offers:
• Competitive salary,
• Permanent Contract,
• Private medical care,
• Attractive benefits package,
• A multicultural, environment with great working atmosphere.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »