PracaOferty pracy KrakówTrener Sprzedaży i Obsługi Klienta

Kto szuka:

Klient portalu Praca.pl

Stanowisko:

Trener Sprzedaży i Obsługi Klienta

Lokalizacja:

Kraków

małopolskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Opis stanowiska

  • Prowadzenie szkoleń stacjonarnych, online oraz indywidualnych z zakresu sprzedaży, obsługi klienta i kompetencji menedżerskich
  • Tworzenie i rozwijanie programów szkoleniowych
  • Wspieranie rozwoju kierowników i zespołów w regionie południowym (woj. dolnośląskie, śląskie, opolskie, podkarpackie, małopolskie)
  • Prowadzenie warsztatów onboardingowych i sesji On The Job Training
  • Przygotowywanie materiałów szkoleniowych z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi

Wymagania stawiane pracownikowi:

Wymagania

  • Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla działów sprzedaży i obsługi klienta
  • Umiejętność tworzenia angażujących programów szkoleniowych
  • Kreatywność, zaangażowanie i łatwość budowania autorytetu
  • Gotowość do podróży służbowych (prawo jazdy kat. B)

Firma oferuje:

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Pracę hybrydową oraz pełne wyposażenie (samochód służbowy, laptop, telefon)
  • Samodzielność i możliwość wdrażania własnych pomysłów
  • Dostęp do szkoleń i programów rozwojowych
  • Bezpłatną opiekę medyczną dla Ciebie i rodziny
  • Kartę sportową, benefity, ubezpieczenie NNW i inne dodatki

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca



© Kasat Sp. z o.o.