Kto szuka:
InterKadra Sp. z o.o.
Stanowisko:
Team leader zespołu koordynatorów
Lokalizacja:
Kraków
małopolskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Zakres obowiązków:
- Koordynacja pracy punktów sprzedażowych, dbanie o ich efektywne funkcjonowanie
- Zarządzanie zespołem koordynatorów zgodnie z ustalonymi standardami ilościowymi i jakościowymi
- Planowanie, realizowanie oraz raportowanie aktywacji konsumenckich na terenie całego kraju
- Udział w procesach otwierania i zamykania punktów sprzedaży w ramach strategii rozwoju kanału
- Rekrutacja, onboarding i szkolenie pracowników punktów sprzedażowych, w tym prowadzenie szkoleń
- Zapewnianie oraz utrzymywanie wysokich standardów obsługi klienta w zarządzanych punktach sprzedażowych
- Przygotowywanie raportów z działań w terenie i raportowanie do przełożonego
- Reprezentowanie firmy oraz dbanie o dobry wizerunek.
Oczekiwania:
- Doświadczenie w koordynacji bądź zarządzaniu pracą zespołu rozproszonego
- Umiejętność planowania pracy własnej i zespołu, terminowe realizowanie i egzekwowanie zadań
- Wysoki poziom samodzielności oraz zaangażowania w realizacji powierzonych zadań
- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne oraz łatwość w budowaniu partnerskich relacji ze współpracownikami, klientami i podwykonawcami
- Dyspozycyjność do pracy w trybie zadaniowym oraz gotowość do odbywania podróży służbowych
- Czynne prawo jazdy kat. B
- Dobra znajomość pakietu Office (Word, Excel, PowerPoint) oraz Microsoft Outlook
- Mile widziane doświadczenie w bezpośredniej obsłudze klienta.
Oferujemy:
- Samodzielne stanowisko (możliwość pracy zdalnej)
- Niezbędne narzędzia do pracy: laptop, telefon komórkowy
- Elastyczne warunki pracy
- Stabilność zatrudnienia
- System motywacyjny
- Pakiet benefitów: karta multisport, prywatna opieka medyczna
- Praca w dynamicznie rozwijającej się firmie
- Atrakcyjne wynagrodzenie, uzależnione od wyników pracy
- Możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »