Kto szuka:
Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie
Stanowisko:
Starszy specjalista
Numer referencyjny:
139762
Lokalizacja:
Kraków
małopolskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Warunki pracy
Praca w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w oświetleniu naturalnym oraz sztucznym, przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy, w wymuszonej pozycji ciała. Prowadzenie
rozmów telefonicznych, przyjmowanie interesantów. Pracownik wykonuje czynności o charakterze statycznym, związanym głównie z pracą przy biurku i komputerze oraz dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie
Komendy Wojewódzkiej Policji w Krakowie.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Pomieszczenia biurowe Wydziału Kadr KWP w Krakowie, mieszczące się na II piętrze w budynku A, nie w pełni dostosowanym do potrzeb osób z niepełnosprawnością narządów ruchu (ciężkie drzwi wahadłowe na terenach
komunikacyjnych, wąskie drzwi do pomieszczeń biurowych o ograniczonej powierzchni, brak odpowiednich sanitariatów).
Podstawowe wyposażenie stanowiska: zestaw komputerowy, meble biurowe, telefon, faks, skaner.
Dodatkowo obsługa innych urządzeń biurowych: kserokopiarka, niszczarka papieru.
Zakres zadań
- koordynuje i nadzoruje realizację zadań związaną z problematyką medycyny pracy oraz współpracuje z jednostkami terenowymi małopolskiej Policji oraz z jednostkami służby medycyny pracy, w ramach zawartych umów o świadczeniu usług medycznych,
- sporządza informację zbiorczą, analiz, oraz dokumentów sprawozdawczych w aspekcie problematyki medycyny pracy,
- koordynuje i realizuje zadania z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej, w szczególności w zakresie postępowań poekspozycyjnych, badań środowiska służby/pracy, turnusów antystresowych, innych usług medycznych realizowanych w ramach profilaktycznej opieki zdrowotnej,
- analizuje ilości wykonywanych badań profilaktycznych i okresowych oraz zleceń lekarzy profilaktyków,
- koordynuje czynności związane z zawieraniem umów o świadczenie usług medycznych mających na celu zabezpieczenie realizacji zadań z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej,
- sprawdza pod względem merytorycznym i finansowym faktur za wykonywane usługi i świadczenia związane z problematyką medycyny pracy,
- koordynuje planowanie ( w okresie rocznym) i analizuje wydatki przeznaczone na realizację usług z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze medycyny pracy
- poświadczenie bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych
- znajomość przepisów w zakresie kompleksowej profilaktycznej opieki zdrowotnej, w tym przepisów resortowych, przepisów kodeksu pracy
- umiejętność obsługi komputera, szybkiego i samodzielnego działania, współpracy, analizy i syntezy, prognozowania
- dokładność i staranność
- dobra organizacja i planowanie pracy
- służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »