Kto szuka:
Centrala NFZ
Stanowisko:
Starszy referent / Młodszy specjalista w Dziale Zarządzania Procesem Kontroli w Terenowym Wydziale Kontroli VI w Departamencie Kontroli
Numer referencyjny:
DK/25/27
Lokalizacja:
Kraków
małopolskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Szczegóły oferty
- przygotowanie organizacyjne kontroli w tym:
- przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji, wysyłanie korespondencji drogą papierową lub elektroniczną,
- przedkładanie przyjętej korespondencji do dekretacji naczelnikowi TWK lub osobie upoważnionej, rozdzielanie zadekretowanej korespondencji do właściwej komórki organizacyjnej wydziału,
- zapewnienie właściwego wyposażenia TWK w materiały biurowe oraz prowadzenie biurowych spraw technicznych,
- przekazywanie akt własnych do archiwum zakładowego i prowadzenie zbioru protokołów zdawczo-odbiorczych,
- organizowanie wyjazdów służbowych pracowników,
- prowadzenie rejestru delegacji,
- współudział w prowadzeniu rejestru upoważnień i realizacji kontroli oraz rejestru czynności sprawdzających;
- współpraca z Działem Realizacji Kontroli w zakresie realizacji zadań;
- prowadzenie korespondencji w tym przetwarzanie w EZD;
- wykonywanie innych prac i czynności zleconych przez przełożonych.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe;
- na stanowisko starszego referenta staż pracy nie jest wymagany;
- na stanowisko młodszego specjalisty minimum rok pracy zawodowej;
- posiadanie obywatelstwa polskiego;
- posiadanie zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- niekaralność za popełnione z winy umyślnej przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;
- ogólna znajomość ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 146 z późn. zm.);
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.
Wykształcenie należy potwierdzić kopią dyplomu ukończenia uczelni wyższej; wymagane w ogłoszeniu lata pracy zawodowej należy potwierdzić świadectwami pracy / zaświadczeniem o zatrudnieniu / aktualnym wyciągiem z CEIDG.
Wymagania dodatkowe:
- umiejętność obsługi korespondencji, praca w kancelarii w tym znajomość systemu EZD będzie dodatkowym atutem;
- umiejętność pracy w zespole;
- asertywność;
- łatwość nawiązywania kontaktów i komunikatywność;
- komunikatywność;
- odporność na stres;
- rzetelność i terminowość;
- otwartość na nowe zadania, umiejętność szukania rozwiązań, kreatywność.
- CV;
- podpisany kwestionariusz osobowy;
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane w ogłoszeniu lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej;
- kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi;
- podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów).
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »