eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Krakówstarszy inspektor wojewódzki

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

starszy inspektor wojewódzki

Lokalizacja:

Kraków

małopolskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor wojewódzki do spraw planowania oraz analiz wydatków budżetu Urzędu w Oddziale Planowania i Realizacji Wydatków Urzędu w Wydziale Administracji i Logistyki

31-156 Kraków Basztowa 22

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Przygotowuje projekt planu finansowego oraz planu finansowego wydatków Urzędu, sporządza decyzje Dyrektora Generalnego Urzędu w sprawie zmian w planie finansowym Urzędu i informuje o nich Wydział Finansów i Budżetu oraz wydziały merytoryczne, wprowadza dane dotyczące zmian w planie finansowym Urzędu w układzie tradycyjnym i zadaniowym do systemu finansowo-księgowego
  • Prowadzi bieżącą weryfikację wydatków budżetowych, weryfikuje dokumenty i zawierane umowy pod względem zgodności wydatków z planem finansowym
  • Realizuje prace związane z opracowywaniem planów rzeczowych zadań, projektu ustawy budżetowej, w tym budżetu zadaniowego i budżetu środków europejskich, w części dotyczącej budżetu Urzędu, a w szczególności z zakresu projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej oraz w zakresie zadań i zakupów inwestycyjnych realizowanych przez dysponenta III stopnia
  • Nadzoruje wykonanie wydatków, a w szczególności poprzez sporządzanie analiz przebiegu wykonania planu wydatków w ujęciu finansowym i zadaniowym, w tym opracowuje wnioski o blokadę niewykorzystanych wydatków, prowadzi zbiorcze ewidencje zmian w planie wydatków w układzie tradycyjnym
  • Opracowuje projekty wystąpień w sprawie dofinansowania wydatków z rezerw celowych, rezerwy wojewody i rezerwy ogólnej budżetu państwa oraz wnioski do dysponenta głównego w sprawie dokonania zmian w budżecie Urzędu wykraczających poza upoważnienie dla Dyrektora Generalnego
  • Obsługuje informatyczny system obsługi budżetu państwa – TREZOR –wprowadza i weryfikuje dane w zakresie planu finansowego, wprowadza wnioski o wydanie decyzji budżetowych oraz decyzje budżetowe dysponenta III stopnia. Na bieżąco modyfikuje harmonogram wydatków, wprowadza miesięczne zapotrzebowania na środki finansowe, dokonuje ich aktualizacji w okresie dekadowym oraz składa dodatkowe zapotrzebowania na środki finansowe


Warunki pracy

W przypadku pracy biurowej w siedzibie Urzędu pracodawca zapewnia racjonalne, niezbędne usprawnienia w środowisku pracy w przypadku zatrudnienia osoby niepełnosprawnej. Usprawnienia polegają na dostosowaniu stanowiska pracy do indywidualnych potrzeb osoby niepełnosprawnej wynikających ze zgłoszonego w konkretnej sytuacji stopnia i rodzaju niepełnosprawności. W przypadku niepełnosprawności wynikającej ze schorzenia narządu ruchu zapewniona jest odpowiednia wolna powierzchnia w pomieszczeniu pracy – w uzasadnionych przypadkach powierzchnia manewrowa umożliwiająca poruszanie się przy pomocy wózka inwalidzkiego. Zachowane są wynikające z przepisów prawa budowlanego wymagane parametry kubatury pomieszczeń, ich wysokości, szerokości drzwi (za wyjątkiem części drzwi w budynkach zabytkowych, również z obecnością progów), oświetlenia, a także ergonomii stanowiska pracy (odpowiednie, ergonomiczne siedziska, biurka, komputery i inne sprzęty).


Część pomieszczeń higieniczno - sanitarnych posiada pełne dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych. Odległość od stanowiska pracy chronionej do najbliższego ustępu nie przekracza 50 m, a w przypadku konieczności korzystania wyłącznie z pomieszczenia w pełni przystosowanego do potrzeb osób poruszających się na wózku inwalidzkim istnieje możliwość dotarcia do tego rodzaju pomieszczenia przy wykorzystaniu dźwigu osobowego i/lub pochylni.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo  lub telefonicznie (koniecznie podaj swój nr telefonu i adres mailowy). Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Upewnij się, że przesłałeś wszystkie wymagane przez nas oświadczenia i mają one odpowiednią treść. Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.


Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy. Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.


Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.


Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.



W Małopolskim Urzędzie Wojewódzkim w Krakowie ustalono Procedurę w sprawie przyjmowania zgłoszeń wewnętrznych oraz podejmowania działań następczych, o których mowa w ustawie z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz. U z 2024 r. poz. 928). Pełna informacja o tym kto może zostać sygnalistą, z jakich obszarów można wewnętrznie zgłaszać naruszenie prawa oraz w jaki sposób tego poufnie dokonać, dostępna jest na stronie Biuletynu Informacji Publicznej MUW w Krakowie (zakładka „Sygnaliści”) pod adresem: https://bip.malopolska.pl/muw,m,430357,sygnalisci.html



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w służbach finansowo-księgowych- potwierdzone kserokopiami świadectw pracy lub innych dokumentów

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość ustawy o finansach publicznych i przepisach wykonawczych
  • znajomość przepisów z zakresu gospodarki finansowej państwowych jednostek budżetowych
  • znajomość przepisów o służbie cywilnej, oraz wiedza z zakresu administracji publicznej i podstawowa znajomość przepisów KPA
  • umiejętność interpretacji przepisów prawa i stosowania ich w praktyce
  • umiejętność pracy na komputerze (pakiet MS Office)
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • umiejętność pracy w zespole
  • komunikatywność
  • odpowiedzialność, rzetelność
  • umiejętność pracy pod presją czasu
  • umiejętność redagowania pism
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • umiejętność definiowania i rozwiązywania problemów


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-11-14
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Decyduje data wpływu do Urzędu lub na skrzynkę podawczą ePUAP lub mailową.
    Składanie dokumentów z dopiskiem w tytule przekazanej wiadomości „Oferta pracy WL- 41.2024”
    Osobiście (dziennik podawczy) lub drogą pocztową: Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie ul. Basztowa 22, 31-156 Kraków
    Elektronicznie poprzez skrzynkę podawczą na ePUAP Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie /ag9300lhke/skrytka lub mailowo na adres kadry@malopolska.uw.gov.pl
    Dokumenty przesyłane elektronicznie muszą być podpisane profilem zaufanym ePUAP lub odręcznie podpisane i zeskanowane.

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca
    POPRZEDNIA OFERTA starszy asystent Wszystkie oferty NASTĘPNA OFERTA samodzielny referent

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2024-10-25

    do końca oferty: 60 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Administracja publiczna

    aplikuj

    Sprawdź oferty na podobne stanowiska

    Praca - wiadomości i porady

    Przebywając na zwolnieniu lekarskim powinniśmy odpoczywać i dochodzić do zdrowia. Niektórzy mają jednak pokusę, aby w tym czasie wyjechać na wakacje albo zrobić remont. Czy to dobry pomysł? Zdaniem ekspertów z Grupy Progres to spore ...

    W dynamicznie zmieniającej się gospodarce Polski, zarobki stają się kluczowym wskaźnikiem do oceny kondycji regionów. Województwa śląskie i dolnośląskie, znane z różnorodności gospodarczej i historycznego dziedzictwa przemysłowego ...

    Branża produkcyjna i transportowo-logistyczna borykają się z niedoborem pracowników. Duże zapotrzebowanie na techników, monterów czy elektryków przekłada się na zmniejszenie regionalnych dysproporcji płacowych na tych stanowiskach ...

    Z danych Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń wynika, że mediana całkowitych zarobków specjalistów w 2023 roku wynosiła 7 000 PLN i była niższa o 144 PLN od mediany dla całego kraju.

    Trwa sezon na pracę sezonową. Wiele osób korzysta z tej formy zgromadzenie dodatkowych oszczędności i zdobycia doświadczenia w rożnych branżach. Dla uczniów i studentów to często pierwsze zetknięcie z rynkiem pracy w ogóle. Eksperci HR ...