Kto szuka:
eLingwista
Stanowisko:
Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta (koordynator)
Lokalizacja:
Kraków
małopolskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Jeśli zdecydujesz się na współpracę z naszą firmą, będziesz odpowiedzialny/a za:
- sprzedaż kursów językowych,
- obsługę klienta indywidualnego oraz biznesowego, w tym:
- zapytań mailowych i telefonicznych,
- wprowadzanie danych klienta oraz dbanie o poprawny obieg dokumentacji,
- czuwanie nad aktualnymi harmonogramami klientów,
- podtrzymywanie pozytywnych relacji z klientami,
- bieżący kontakt z lektorami prowadzącymi zajęcia.
Czego oczekujemy :
- zaangażowania i doświadczenia w sprzedaży produktów lub usług (znajomość branży edukacyjnej będzie dodatkowym atutem),
- zdolności analityczne i komunikacyjne,
- dobrej znajomości obsługi komputera oraz pakietu Microsoft Office,
- dostępności do pracy w wymiarze 40 godzin (praca zmianowa pn-pt w godz. 9-20),
- komunikatywności, punktualności,
- wysokiej kultury osobistej,
- mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
Co oferujemy w zamian:
- grafik dopasowany do Twojej dostępności,
- praca od poniedziałku do piątku,
- zdobycie doświadczenia w obsłudze klienta oraz w administracji,
- młody, energiczny zespół gotowy do pomocy,
- szkolenie wdrażające w obowiązki,
- benefity dla pracowników,
- premie kwartalne uzależnione od wyników,
- wynagrodzenie adekwatne do Twojego doświadczenia.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »