Kto szuka:
Pekao Direct Sp. z o.o.
Stanowisko:
Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta
Lokalizacja:
Kraków
małopolskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Aktywnej sprzedaży produktów i rozwiązań dopasowanych do potrzeb klienta
- Realizacji wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych
- Wspieraniu klientów w codziennym bankowaniu
- Telefonicznej obsłudze klientów – realizacja dyspozycji i wsparcie merytoryczne
- Budowaniu długotrwałych relacji z klientami
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Wykształcenie min. średnie
- Łatwość budowania relacji
- Nastawienie na realizację wyznaczonych celów
- Samodzielność w działaniu
- Umiejętność sprawnej obsługi komputera
- Dostęp do stałego łącza internetowego
- Niekaralność
Mile widziane:
- Doświadczenie w sprzedaży lub telefonicznym kontakcie z klientem
Firma oferuje:
- Stabilne warunki zatrudnienia
- Wynagrodzenie podstawowe plus dodatkowe prowizje za realizację celów
- Umowa o pracę od pierwszego dnia pracy
- Atmosferę wsparcia i życzliwości na każdym etapie współpracy
- Praca w systemie zmianowym z możliwością zgłoszenia własnych preferencji
- Szkolenia wstępne w zakresie wykonywanych obowiązków – szkolenie ze wsparciem trenerów i dostępem do pełnej bazy wiedzy
- Narzędzia do pracy: laptop, słuchawki
- Benefity: opieka medyczna PZU, dodatkowe ubezpieczenie, karta MultiSport
- Możliwość pracy w trybie hybrydowym (praca stacjonarna + praca zdalna)
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »