Kto szuka:
HRK S.A.
Stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim - rekrutacja online
Lokalizacja:
Kraków
małopolskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckimMiejsce pracy: Kraków
Zadania:
- Odpowiadanie na zapytania klientów przez telefon i czat, zapewniając szybką i profesjonalną obsługę.
- Identyfikacja oraz efektywne rozwiązywanie zgłoszonych spraw, dbając o satysfakcję klientów.
- Przekazywanie klientom szczegółowych informacji o dostępnych produktach, usługach oraz bieżących rozliczeniach.
- Udzielanie wsparcia technicznego w zakresie konfiguracji usług, problemów z dostępem do kont oraz usługami internetowymi i telewizyjnymi.
- Aktualizowanie danych w systemach firmy zgodnie z procedurami.
- Przekierowywanie bardziej złożonych spraw do odpowiednich zespołów.
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (warunek konieczny).
- Umiejętność empatycznego podejścia do klienta, zorientowanie na pomoc i cierpliwość w kontakcie z osobami o różnych potrzebach.
- Mile widziane wcześniejsze doświadczenie w obsłudze klienta, jednak nie jest to wymagane – zapewniamy kompleksowe szkolenie.
- Umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy o produktach i procedurach firmy oraz sprawne wyszukiwanie rozwiązań problemów.
- Dobre umiejętności organizacyjne i dokładność w realizacji zadań.
- Umiejętność pracy w dynamicznym środowisku oraz otwartość na zdobywanie nowych doświadczeń.
Oferujemy:
- Prywatna opieka medyczna LuxMed i wsparcie psychologiczne dla pracowników i ich rodzin.
- Wewnętrzne szkolenia i możliwość rozwoju jako trener wewnętrzny oraz w ścieżce eksperckiej.
- Program poleceń pracowniczych z atrakcyjnymi nagrodami.
- Regularne wydarzenia integracyjne, konkursy oraz brak dress code’u.
- Karta Multisport lub system MultiKafeteria dla aktywnego trybu życia.
- Stabilna umowa o pracę i praca w międzynarodowym środowisku.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »