Kto szuka:
MOTOKARIERA S.C.
Stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta w salonie samochodów
Lokalizacja:
Kraków
małopolskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Obsługa klientów salonu poprzez udzielanie kompetentnych porad,
- Współpraca z doradcami handlowymi w zakresie obsługi klienta, wydań, obsługi posprzedażnej,
- Współpraca z doradcami serwisowymi w zakresie obsługi serwisowej pojazdów,
- Współpraca z działem administracji w obsłudze placu, przyjęć oraz transportów pojazdów,
- Współpraca z działem administracji w celu zarządzania stokiem, zamówieniami oraz placem pojazdów.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Interesujesz się motoryzacją,
- Posiadasz umiejętność szybkiego uczenia się i silną motywację do pracy i rozwoju,
- Umiesz nawiązywać kontakty,
- Posiadasz prawo jazdy kategorii B,
- Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta.
Firma oferuje:
- Pracodawca nie wymaga doświadczenia,
- Będziesz pracować w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- Dostaniesz możliwość dalszego rozwoju zawodowego w dealerstwie samochodowym,
- Będziesz miał/a dostęp do nowoczesnych technologii i najnowszych produktów.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »