Kto szuka:
HRK S.A.
Stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta niemieckojęzycznego - rekrutacja online
Lokalizacja:
Kraków
małopolskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Specjalista ds. Obsługi Klienta niemieckojęzycznegoMiejsce pracy: Kraków Zakres obowiązków:
- Obsługa klienta niemieckojęzycznego za pośrednictwem połączeń telefonicznych (połączenia przychodzące) i wiadomości,
- Analizowanie i rozwiązywanie zapytań klientów.
- Udostępnianie informacji na temat produktów, faktur, rachunków itp.
- Współpraca z klientami w celu omówienia i wprowadzenia sugerowanych zmian.
Wymagania:
- Biegła znajomość języka niemieckiego na poziomie minimum B2.
- Doświadczenie w obsłudze klienta będzie mile widziane.
- Wysokie umiejętności komunikacyjne
- Elastyczność i gotowość do pracy w systemie zmianowym.
- Proaktywne podejście i zorientowanie na potrzeby klienta.
Oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- Wsparcie w procesie relokacji dla osób spoza regionu.
- Atrakcyjny system premiowy uzależniony od wyników.
- Pakiet opieki medycznej LuxMed oraz grupowe ubezpieczenie Generali.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »