Kto szuka:
HRK S.A.
Stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta niemieckojęzycznego - rekrutacja online
Lokalizacja:
Kraków
małopolskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Specjalista ds. Obsługi Klienta niemieckojęzycznegoMiejsce pracy: Kraków
Zakres obowiązków:
- Obsługa klienta niemieckojęzycznego za pośrednictwem połączeń telefonicznych i wiadomości,
- Tworzenie jasnych instrukcji obsługi w celu lepszego zrozumienia usług przez klientów,
- Wprowadzanie niezbędnych modyfikacji w systemie, dostosowując go do zmieniających się potrzeb klientów.
- Współpraca z klientami w celu omówienia i wprowadzenia sugerowanych zmian..
Wymagania:
- Biegła znajomość języka niemieckiego na poziomie minimum B2+
- Doświadczenie w obsłudze klienta będzie mile widziane.
- Wysokie umiejętności komunikacyjne
- Elastyczność i gotowość do pracy w systemie zmianowym.
- Proaktywne podejście i zorientowanie na potrzeby klienta.
Pracodawca oferuje:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- Wsparcie w procesie relokacji dla osób spoza regionu.
- Atrakcyjny system premiowy uzależniony od wyników.
- Pakiet opieki medycznej LuxMed oraz grupowe ubezpieczenie Generali.
- Karta Multisport Plus/Classic oraz platforma MultiKafeteria.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »