Kto szuka:
TTEC
Stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta – Branża Turystyczna (Polski/Angielski)
Numer referencyjny:
041X9
Lokalizacja:
Kraków
małopolskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Twoje obowiązki:
- Pomoc klientom w zakresie rezerwacji i dostępności usług turystycznych
- Odpowiadanie na zapytania oraz udzielanie szczegółowych informacji
- Rozwiązywanie problemów w sposób szybki i profesjonalny
- Współpraca z partnerami biznesowymi w zakresie ofert i warunków współpracy
Wymagania stawiane pracownikowi:
Nasze wymagania:
- Biegła znajomość języka polskiego i angielskiego
- Doświadczenie na podobnym stanowisku
- Umiejętność obsługi komputera oraz systemów rezerwacyjnych
- Gotowość do pracy stacjonarnej w Krakowie (oferujemy wsparcie w relokacji)
Firma oferuje:
Co oferujemy?
- Szkolenie wprowadzające
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Przyjazną atmosferę i wsparcie doświadczonych kolegów
- 20 dni urlopu w roku
- Konkurencyjne wynagrodzenie oraz dodatkowe premie
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »