eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Krakówspecjalista

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

specjalista

Lokalizacja:

Kraków

małopolskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Kuratorium Oświaty w Krakowie

Małopolski Kurator Oświaty poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista do spraw wypoczynku i kontroli w Oddziale Administracji, Dotacji i Kontroli

31-153 Kraków ul. Szlak 73

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • weryfikuje zgłoszenia wypoczynku złożone przez organizatorów wypoczynku ze względu na miejsce ich siedziby lub zamieszkania z bazą wypoczynku prowadzoną przez Ministra Edukacji Narodowej za pomocą systemu teleinformatycznego, a w razie konieczności wzywa organizatorów wypoczynku do uzupełnienia braków lub usunięcia nieprawidłowości,.
  • zamieszcza w bazie wypoczynku zgłoszenia spełniające warunki określone w ustawie o systemie oświaty oraz rozporządzeniu w sprawie organizacji wypoczynku, bądź odmawia umieszczenia w bazie wypoczynku zgłoszenia wypoczynku w drodze decyzji administracyjnej,
  • współtworzy rejestr zgłoszeń wypoczynku złożone przez organizatorów mających siedzibę lub adres zamieszkania na terenie Małopolski oraz organizatorów wypoczynku z terenu innych województw organizujących wypoczynek na terenie województwa małopolskiego,
  • udzielania informacji dotyczących organizacji wypoczynku, gromadzi i analizuje informacji o stanie i warunkach realizacji wypoczynku na terenie województwa,
  • Kontrouje prawidłowość wykorzystania dotacji celowych na realizację zadania publicznego w zakresie organizacji wypoczynku przez jednostki niezaliczone do sektora finansów publicznych, w tym fundacje i stowarzyszenia oraz dotacji celowych wydatkowanych przez jednostki samorządu terytorialnego.


Warunki pracy

Praca biurowa, w siedzibie urzędu pracownik wykonuje czynności o charakterze statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze, oraz dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie urzędu oraz poza nim. Większość czynności na terenie urzędu jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, prowadzenie rozmów, uczestniczenie w spotkaniach. Stanowisko pracy w urzędzie zlokalizowane w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Kuratorium zajmuje pomieszczenia w budynku przy ul. Mazowieckiej 25 i III piętro jest winda, bez  podjazdu. 





Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w administracji publicznej lub w podobnym obszarze

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2025-03-10
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
31-153 Kraków ul. Szlak 73

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-02-28

do końca oferty: 56 dni

pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

branże: Administracja publiczna

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

O tym, że wykształcenie i twarde umiejętności to coraz częściej za mało, aby przykuć uwagę rekrutera, mówi się nie od dziś. Kolejnym potwierdzeniem kluczowego znaczenia umiejętności miękkich są najnowsze doniesienia platformy ...

Mediana wynagrodzeń w województwie mazowieckim w 2023 roku wyniosła 8 317 PLN brutto i była wyższa o ponad 1 000 PLN od mediany dla całego kraju.

W Ogólnopolskim Badaniu Wynagrodzeń 2023 udział wzięło 2 975 pracowników zatrudnionych w działach personalnych. Z czego 88% stanowiły kobiety, 67% osoby z wykształceniem wyższym magisterskim, 82% pracowało w firmach z przewagą kapitału ...

Fintech to jedna z najszybciej rozwijających się branż na świecie, w tym również w Polsce. Nowe technologie coraz bardziej przejmują kontrolę nad zarządzaniem finansami i pojawia się wiele nowych możliwości zawodowych. Jakie ...

Absencja jest powszechnym problemem wśród pracowników produkcyjnych. W artykule omówiono potencjalne źródło tego zjawiska oraz przedstawiono metody radzenia sobie z nim. Podkreślono rolę atrakcyjnych systemów wynagrodzeń, które mogą ...