Kto szuka:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
Stanowisko:
Specjalista
Numer referencyjny:
148262
Lokalizacja:
Kraków
małopolskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- Obciążenie mięśniowo – szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych,
- Praca administracyjno – biurowa przy użyciu urządzeń, takich jak: komputer, drukarka, kserokopiarka,
- Horyzont czasowy planowania – powyżej 1 miesiąca do 1 kwartału
- Kontakty zewnętrzne – kilka razy w tygodniu z Organami administracji rządowej i samorządowej w celu uczestnictwa w postępowaniach, których GDDKiA jest stroną, prowadzenie konsultacji oraz uzyskiwania dokumentów niezbędnych do realizacji zadań, wykonawcy zadań zleconych w celu kontroli wykonawstwa, odbioru i rozliczenia robót,
- Kontakty zewnętrzne - kilka razy w miesiącu z właścicielami nieruchomości, z którymi prowadzone są negocjacje w sprawie zajętości i granic pasa drogowego,
- Praca w terenie,
- Prowadzenie samochodu osobowego do celów służbowych (kat. B)
- Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe
- Praca wymagająca przemieszczania się po budynku, utrudniona dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- Stanowisko pracy zlokalizowane w pokojach biurowych z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych,
- Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem,
- Budynek i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy,
- Warunki są dostosowane do rodzaju wykonywanych prac, ale nie są przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,
Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie:
Zakres zadań
- Prowadzi działania w celu ujawnienia w księgach wieczystych i katastrze nieruchomości podziałów nieruchomości, zmiany użytków, przeniesienia własności nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa oraz ustanowienie/wygaszenia tytułów prawnych trwałego zarządu i ograniczeń na rzecz generalnej Dyrekcji w stosunku do nieruchomości nabytych pod inwestycje związane z realizacją programów rządowych,
- Prowadzi kontrole wykonawstwa, merytoryczne odbiory i rozliczanie zleconych robót geodezyjnych i geodezyjno – prawnych wykonywanych przez podmioty zewnętrzne, współpracuje w opracowaniu dokumentacji projektowej i geodezyjnej do decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej oraz przygotowuje dokumentację geodezyjną do przekazania placu budowy wykonawcy robót,
- Przygotowuje oświadczenia o prawie do dysponowania terenem na cele budowlane dla potrzeb drogownictwa, współpracuje z zewnętrznymi wykonawcami w procesie uzyskiwania prawa do terenu pod planowane inwestycje,
- Dokonuje regulacji stanów prawnych nieruchomości zajętych pod pasy drogowe zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz prowadzi sprawy geodezyjne związane z gospodarowaniem nieruchomościami będącymi w trwałym zarządzanie Generalnej Dyrekcji,
- Przygotowuje dokumentację i pozyskuje nieruchomości w drodze umów cywilno-prawnych na potrzeby drogownictwa i nabywa działki tzw. „resztówki” zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz prowadzi sprawy związane z nabywaniem nieruchomości zamiennych oraz wynajmowaniem lokali zamiennych,
- Bierze udział w konsultacjach społecznych, a także prowadzi nadzór nad budynkami nabytymi pod inwestycje (przygotowuje umowy najmu, użyczenia),
- Współpracuje z właściwymi organami w zakresie realizacji prac połączeniowych, scaleniowych i scaleniowo – wymiennych związanych z koniecznością przebudowy wokół autostradowej struktury rolnej, bierze udział w radach technicznych, Zespole Opiniowania Projektów Inwestycyjnych (ZOPI) i Komisji Oceny Przedsięwzięć Inwestycyjnych (KOPI) oraz konsultacjach społecznych,
- Przygotowuje wnioski o wygaszenie lub ustanowienie prawa trwałego zarządu na rzecz Generalnej Dyrekcji oraz prowadzi archiwum dokumentacji geodezyjno – prawnej.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze geodezji lub gospodarki nieruchomościami lub gospodarki przestrzennej
- Znajomość przepisów prawnych z zakresu: „specustawy” drogowej, geodezji, gospodarki nieruchomościami, postępowania administracyjnego, zamówień publicznych
- Umiejętność obsługi pakietu MS-Office,w szczególności programów Excel i Word
- Kompetencje: Wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, Rzetelność, Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, Współpraca, Komunikacja
- Prawo jazdy kat. B
- Posiadanie nieposzlakowanej opinii
- Niepełnienie służby zawodowej, niepracowanie w organach bezpieczeństwa państwa, wymienionych w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów; niepozostawanie współpracownikiem tych organów. Dotyczy kandydatów urodzonych przed 01.08.1972r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Przeszkolenie w zakresie prawa geodezyjnego i kartograficznego, gospodarki nieruchomościami, przepisów o przygotowaniu i realizacji inwestycji drogowych
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- Znajomość przepisów związanych z procesem inwestycyjnym, znajomość zasad wyceny nieruchomości
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »