Kto szuka:
Komenda Miejska Policji w Krakowie
Stanowisko:
Specjalista
Numer referencyjny:
143232
Lokalizacja:
Kraków
małopolskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Warunki pracy
Realizacja spraw związanych z obsługą kadrową funcjonariuszy Policji Komendy Miejskiej Policji w Krakowie. Praca administracyjno-biurowa w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym.
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- zagrożenie korupcją.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- obsługa urządzeń biurowych: komputer, drukarka, kserokopiarka, telefon.
- praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,
- wymuszona pozycja ciała,
- praca przy sztucznym , naturalnym oświetleniu,
- praca w pomieszczeniu usytuowanym na II piętrze w części budynku nieprzystosowanej dla osób niepełnosprawnych.
Zakres zadań
- Sporządza dokumentację kadrową związaną z przyjęciem, przebiegiem i zwolnieniem ze służby w Policji oraz prowadzi w tym zakresie postępowania administracyjne,
- Zakłada i prowadzi teczki akt osobowych funkcjonariuszy Policji,
- Wprowadza i aktualizuje dane kadrowe w Systemie Wspomagania Obsługi Policji (SWOP),
- Prowadzi bieżącą korespondencję kadrową funkcjonariuszy Policji w celu rozpatrywania spraw osobowych,
- Współpracuje z kierownikami obsługiwanych jednostek i komórek organizacyjnych oraz koordynuje zadania w zakresie spraw osobowych funkcjonariuszy Policji,
- Przygotowuje wnioski personalne w sprawie awansów, przeniesień, odznaczeń, wyróżnień i innych dotyczących funkcjonariuszy Policji obsługiwanych jednostek i komórek organizacyjnych,
- Przelicza staż pracy i inne okresy zatrudnienia oraz nauki funkcjonariuszy Policji niezbędne do ustalenia wysługi lat oraz nabycia prawa do nagrody jubileuszowej,
- Archiwizuje dokumentację kadrową w celu jej przekazania do archiwum Komendy Wojewódzkiej Policji w Krakowie i składnicy akt Komendy Miejskiej Policji w Krakowie.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w obszarze związanym z kadrami
- Znajomość przepisów ustawy o Policji i przepisów wykonawczych oraz innych przepisów resortowych,
- Znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej,
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli "Poufne" albo zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych
- Umiejętność analizowania i interpretacji przepisów,
- Umiejętność dobrej organizacji pracy, samodzielność
- Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,
- Umiejętność rozwiązywania problemów,
- Umiejętność obsługi komputera.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »