Kto szuka:
Klient portalu Praca.pl
Stanowisko:
Konsultant ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
Lokalizacja:
Kraków
małopolskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- Sprzedaż usług i produktów.
- Doradztwo i edukacja klientów w zakresie technologii,
- Wsparcie techniczne i obsługa klienta.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta,
- Umiejętności komunikacyjne i przekonywania,
- Zainteresowanie technologiami, chęć nauki,
- Umiejętność pracy w zespole.
Firma oferuje:
Oferujemy
- Umowę o pracę, pakiet socjalny, ubezpieczenie grupowe, PPE,
- Szkolenia, rekrutacje wewnętrzne, premie, konkursy sprzedażowe,
- Prywatną opiekę medyczną, kartę sportową, elastyczne godziny.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »
Oferta pochodzi z serwisu
Sprawdź oferty na podobne stanowiska
Niemal każda firma przeprowadza dziś szkolenia. Warto wiedzieć, że w określonych przypadkach, czas spędzony na wyjeździe integracyjnym połączonym ze szkoleniem, może zostać potraktowany jako nadgodziny. "Konsekwencją regulacji zawartej w ...
Ile można było zarobić w branży IT w I kwartale 2024 roku? Oto dane theprotocol.it, portalu z ofertami pracy branży IT.
Ile dni wolnych od pracy będzie w 2025 roku? Kiedy możemy zaplanować dłuższy odpoczynek? Dowiedzmy się, kiedy wypadają dni świąteczne w przyszłym roku.
Jak zatrudnić osobę niepełnosprawną? Jakie są wymogi zatrudniania niepełnosprawnych? Jak uzyskać status zakładu pracy chronionej? Z takimi pytaniami zwracają się do nas przedsiębiorcy, pracodawcy, którzy chcą skorzystać z oferowanych ...
Już po raz dwudziesty firma Sedlak & Sedlak opublikowała raporty o wynagrodzeniach menedżerów spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.