Kto szuka:
Klient portalu Praca.pl
Stanowisko:
Kierownik zmiany w recepcji hotelowej
Lokalizacja:
Kraków
małopolskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- Kierowanie zespołem recepcji, motywowanie i inspirowanie do najwyższego poziomu obsługi
- Nadzorowanie codziennych operacji recepcji, w tym procesów zameldowania i wymeldowania
- Rozwiązywanie problemów gości w sposób profesjonalny i budujący ich lojalność
- Współpraca z innymi działami hotelu w celu zapewnienia spójnego doświadczenia gości
- Optymalizacja przychodów i kontrola kosztów w obszarze recepcji
- Wdrażanie i prowadzenie szkoleń dla zespołu, rozwijanie ich kompetencji
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem recepcji hotelowej
- Umiejętność inspirowania i motywowania zespołu do osiągania najlepszych wyników
- Doskonała organizacja pracy i zdolność do podejmowania decyzji pod presją czasu
- Umiejętność pracy wielozadaniowej i dbałość o szczegóły
- Znajomość systemów zarządzania hotelowego
- Otwartość na innowacje i nieszablonowe podejście do obsługi gości
Firma oferuje:
Oferujemy
- Pracę w dynamicznym, zgranym zespole w największej sieci hotelowej
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Premie półroczne oraz konkursy pracownicze
- Ubezpieczenie na życie, prywatną opiekę medyczną oraz karty Medicover Sport i MultiSport
- Wspólne wyjścia integracyjne oraz celebrację uroczystości
- Bezpłatne posiłki podczas pracy
- Dofinansowanie wypoczynku oraz świadczenia okolicznościowe
- Zniżki w hotelach i restauracjach sieci
- Wsparcie w rozwoju zawodowym poprzez szkolenia i projekty
- Program poleceń pracowniczych z premią za polecenia
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »