eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Kraków › główny księgowy

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

główny księgowy

Lokalizacja:

Kraków

małopolskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Wojewódzki Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Krakowie

Małopolski Wojewódzki Inspektor Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

główny księgowy Wydział Organizacyjno-Administracyjny

31-752 Kraków ul. Ujastek 7

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie rachunkowości Wojewódzkiego Inspektoratu;
  • Dokonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi;
  • Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym;
  • Dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych;
  • Opracowywanie materiałów kalkulacyjnych do projektu budżetu Wojewody i układu wykonawczego tego budżetu oraz sporządzanie rocznych planów finansowych i budżetu zadaniowego;
  • Organizowanie i nadzorowanie rachuby płac z pełną dokumentacją i ewidencją dla celów kosztowych, podatkowych i ubezpieczeń społecznych;
  • Nadzorowanie prac kadr i sekretariatu;
  • Nadzorowanie pracy archiwum zakładowego i kasy.


Warunki pracy


  • Praca biurowa w siedzibie Inspektoratu,

  • Siedziba Inspektoratu mieści się w budynku piętrowym - budynek niedostosowany dla osób z niepełnosprawością ruchową,

  • Stanowisko pracy znajduje się na III piętrze budynku,

  • W budynku jest winda, urządzenia higieniczno-sanitarne znajdują się na tej samej kondygnacji, brak podjazdów,

  • Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu,

  • Obsługa standardowych urządzeń biurowych takich jak: komputer, drukarka, kesrokopiarka, skaner, niszczarka do dokumentów,

  • Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz,

  • Zagrożenie korupcją.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

Proponowane wynagrodzenie zasadnicze 9542,00 zł brutto. Do wynagrodzenia zasadniczego przysługuje: dodatek stażowy (wynoszący po 5 latach pracy 5% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego. Dodatek ten wzrasta o 1% za każdy kolejny rok pracy, aż do osiągnięcia 20% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego).  Ponadto występują nagrody uznaniowe, dodatkowe wynagrodzenia roczne tzw. '13-ta" pensja, świadczenia socjalne (dofinansowanie do wypoczynku tzw. "wczasy pod gruszą" oraz wypoczynku dzieci i młodzieży, zapomoga losowa w związku z indywidualnymi sytuacjami oraz zdarzeniami losowymi, zwrotna pomoc fiansowa na cele mieszkaniowe - niskoprocentowa pożyczka. Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z oznaczeniem nadawcy i adresata z dopiskiem "oferta pracy" - nr ogłoszenia, osobiście do sekretariatu pokój 302 na III piętrze (drzwi po prawej stronie) lub za pośrednictwem poczty. Przy przyjmowaniu dokumentów wysłanych drogą pocztową decyduje data stempla pocztowego. W ofercie należy podać adres poczty elektronicznej i nr telefonu. Oferty nie spełniające wymogów formalnych i przysłane po 15 lipca 2024 r. (decyduje data stempla pocztowego), nie będą rozpatrywane. Kandydaci zakwalifikowani do udziału w postępowaniu rekrutacyjnym zostaną telefonicznie powiadomieni o dacie i terminie jego przeprowadzenia. Oferty odrzucane nie będą odsyłane kandydatom i zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje w kwestii naboru można uzyskać pod numerem telefonu 12 448 11 01. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe - ukończenie ekonomicznych jednolitych studiów magisterskich, ekonomicznych wyższych studiów zawodowych, uzupełniających ekonomicznych studiów magisterskich lub ekonomicznych studiów podyplomowych posiadająca co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości, - ukończenie średniej, policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej i posiadająca co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości, - wpisanie do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów, - posiadanie certyfikatu księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych wydane na podstawie odrębnych przepisów.

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
co najmniej rok doświadczenia w kierowaniu zespołem, doświadczenie finansowo-księgowe

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość programu Trezor
  • Znajomość programu Płatnik
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Certyfikat księgowy,
  • Kurs archiwisty zakładowego;
  • Kurs audytora wewnętrznego.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie potwierdzające spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • pisemna zgoda na przetwarzanie szczególnych danych osobowych (posiadanie niepełnosprawności)
  • kurs audytora wewnętrznego potwierdzony certyfikatem lub zaświadczeniem
  • kurs archiwisty zakładowego potwierdzony certyfikatem lub zaświadczeniem

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-07-15
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Wojewódzki Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych
    ul. Ujastek 7
    31-752 Kraków

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2024-07-03

    do końca oferty: 57 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Księgowość / Audyt

    aplikuj

    Sprawdź oferty na podobne stanowiska

    Praca - wiadomości i porady