Kto szuka:
GOLD-TRADE sp. z o.o.
Stanowisko:
Dyrektor oddziału
Lokalizacja:
Kraków
małopolskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- przejęcie istniejącego oddziału i rozbudowa działu handlowego
- zarządzanie sprzedażą na podległym rynku
- realizacja założonych planów
- motywowanie i szkolenie podległego zespołu z zakresu poprawy jakości obsługi klienta
Wymagania stawiane pracownikowi:
- znajomość branży oraz rynku - wymagane
- determinacja i kreatywność w podejmowaniu wyznaczonych zadań i celów
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych
- umiejętność planowania i ustalania priorytetów
- umiejętność zarządzania własną pracą oraz podległych osób
- samodzielność, odpowiedzialność, uczciwość
- umiejętność analitycznego i logicznego myślenia
- sprawna obsługa urządzeń biurowych, środowiska Windows, programów Word i Excel
- kreowanie wizerunku firmy
- prawo jazdy kat. B
Firma oferuje:
- stabilne zatrudnienie w poukładanej firmie będącej liderem w swojej branży
- praca w młodym, ambitnym zespole
- satysfakcjonujące wynagrodzenie powiązane z osiągniętymi wynikami
- możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia własnych kwalifikacji
- elastyczność i swobodę działania
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »