eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Koszalingłówny księgowy

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

główny księgowy

Lokalizacja:

Koszalin

zachodniopomorskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Koszalinie

Zachodniopomorski Wojewódzki Inspektor Ochrony Roślin i Nasiennictwa poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

główny księgowy Dział Finansowy

75-411 Koszalin ul. Partyzantów 7-9

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzi rachunkowość jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • Organizuje oraz nadzoruje pracę działu finansowego
  • Dokonuje wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczacych operacji gospodarczych i finansowych oraz zgodności operacji gospodarczych i finansowych zgodnie z planem finansowym
  • Nadzoruje i prowadzi rachunkowość Wojewódzkiego Inspektoratu
  • Realizuje czynności związane z zarządzaniem środkami pieniężnymi i wykonywaniem dyspozycji środkami pieniężnymi
  • Sporządza sprawozdania budżetowe, sprawozdania finansowe oraz statystyczne
  • Opracowuje projekt budżetu dochodów i wydatków jednostki oraz zapewnia sprawną realizację planu dochodów i wydatków, w tym w dokonywaniu zmian
  • Opracowuje projekty regulacji wewnętrznych dotyczacych prowadzenia rachunkowości oraz projekt polityki rachunkowości , w tym zakładowego planu kont
  • Współdziała z bankami w zakresie obsługi i prowadzenia rachunków bankowych oraz sprawuje kontrolę wewnetrzną nad wykorzystaniem środków budżetowych
  • Wykonuje inne nie wymienione wyżej zadania, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez Kierownictwo Jednostki należą do kompetencji głównego księgowego
  • Organizowanie inwentaryzacji majatku oraz jej rozliczanie
  • Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi i nadzorowanie operacji związanych z wypłatrami wynagrodzeń pracowników zatrudnionych w WIORiN w Koszalinie


Warunki pracy

Praca umysłowa wykonywana w pomieszczeniu biurowym w pozycji siedzącej, powyżej 4 godzin dziennie przed monitorem ekranowym. Obsługa komputera i narzędzi biurowych.


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: 


Siedziba Inspektoratu znajduje się na podwyższonym parterze budynku. Do wejścia głównego prowadzi 6 stopni schodów. Drugie wejście znajduje się z tyłu budynku od strony parkingu wewnętrzego, w których znaduje się opuszczana rampa najazdowa. Na parterze znajduje się wspólna toaleta.


Zachęcamy do aplikowania również osoby ze szczególnymi potrzebami, w tym z niepełnosprawnościami.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe wyższe ekonomiczne (3 lata doświadczenia) lub średnie ekonomiczne (6 lat doświadczenia), zgodnie z art.54 ust.2 pkt 5 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych Dz.U. z 2023r. poz. 1270 ze zm.) tj. ukończenie ekonomicznych jednolitych studiów magisterskich lub ekonomicznych studiów podyplomowych i posiadanie co najmniej 3 letniej praktyki w księgowości lub ukończenie średniej, policealnej lub maturalnej szkoły ekonomicznej i posiadanie co najmniej 6 letniej praktyki w księgowości lub wpisanie do rejestru biegłych księgowych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów lub posiadanie certyfikatu księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych wydanego na podstawie odrębnych przepisów

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w księgowości budżetowej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Umiejętności, cechy osobowościowe: Analityczne myślenie, sumienność, dokładność, rzetelność, uczciwość, samodzielność, dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, odporność na stres. Kompetencje kierownicze.
  • Biegła obsługa komputera w tym programów MS Office i urządzeń biurowych.
  • Znajomość przepisów podatkowych i ustaw: o finansach publicznych, o rachunkowości oraz przepisów ubezpieczeń społecznych
  • praktyczna wiedza na temat zagadnień związanych z rachunkowością budżetową
  • znajomość przepisów z zakresu sprawozdawczości budżetowej, przepisów ustawy o służbie cywilnej i aktów wykonawczych oraz prawa zamówień publicznych
  • znajomość systemu bankowośći NBP
  • znajomość programu PŁATNIK, OPTIMA
  • znajomość przepisów prawa z zakresu ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
  • znajomość zasad naliczania i rozliczania wynagrodzeń w sferze budżetowej
  • Obsługa Systemu Informatycznego TREZOR
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • List motywacyjny
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Certyfikaty, zaświadczenia po odbytych szkoleniach, kursach itp.

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-02-02
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Koszalinie
    ul. Partyzantów 7-9
    75-411 Koszalin

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2025-01-20

    do końca oferty: 58 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Księgowość / Audyt

    aplikuj

    Sprawdź oferty na podobne stanowiska

    Praca - wiadomości i porady

    Czy trudno jest obecnie o znalezienie pracy w handlu? Odpowiedzi na to i inne pytania dostarcza najnowsze opracowanie Grafton Recruitment, które dowodzi, że w drugim kwartale bieżącego roku liczba ofert pracy wzrosła o 16% rdr. Zapotrzebowanie ...

    Wraz z początkiem lipca bieżącego roku wzrosła w naszym kraju płaca minimalna. Najnowszy Raport Płacowy Antal dowodzi jednak, że na wyższe wynagrodzenia liczyć mogą nie tylko ci, którzy zarabiają najmniej. Podwyżki, sięgające średnio ...

    Zgodnie z komunikatem Ministerstwa Edukacji Narodowej od 16 września 2024 r. zawieszono zajęcia w szkołach i placówkach edukacyjnych w czterech województwach narażonych najbardziej na skutki powodzi, dotyczy to około 420 placówek. W związku ...

    Grafton Recruitment przedstawił kolejną porcję danych pochodzących z raportu "Wynagrodzenia i trendy w przedsiębiorstwach 2024". Tym razem światło dzienne ujrzały informacje na temat zarobków w działach marketingu i PR. Ile zarabiają ...

    Kontrowersje dotyczące przepisów wprowadzających zakaz spędzania 45-godzinnego odpoczynku kierowcy w kabinie pojazdu nie są żadnym w nowym. Dyskusja i spory na ten temat trwają od blisko dwóch dekad. W przyjętym w 2020 r. Pakiecie ...