eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Koszalingłówny księgowy

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

główny księgowy

Lokalizacja:

Koszalin

zachodniopomorskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Koszalinie

Zachodniopomorski Wojewódzki Inspektor Ochrony Roślin i Nasiennictwa poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

główny księgowy Dział Finansowy

75-411 Koszalin ul. Partyzantów 7-9

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzi rachunkowość jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • Organizuje oraz nadzoruje pracę działu finansowego
  • Dokonuje wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczacych operacji gospodarczych i finansowych oraz zgodności operacji gospodarczych i finansowych zgodnie z planem finansowym
  • Nadzruje i prowadzi rachunkowość Wojewódzkiego Inspektoratu
  • Realizuje czynności związane z zarządzaniem środkami pieniężnymi i wykonywaniem dyspozycji środkami pieniężnymi
  • Sporządza sprawozdania budżetowe, sprawozdania finansowe ora statystyczne
  • Opracowuje projekt budżetu dochodów i wydatków jednostki oraz zapewnia sprawną realizację planu dochodów i wydatków , w tym w dokonywaniu zmian
  • Opracowuje projekty regulacji wewnętrznych dotyczacych prowadzenia rachunkowości oraz projekt polityki rachunkowości , w tym zakładowego planu kont
  • Współdziała z bankami w zakresie obsługi i prowadzenia rachunków bankowych oraz sprawuje kontrolę wewnetrzną nad wykorzystaniem środków budżetowych
  • Wykonuje inne nie wymienione wyżej zadania, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez Kierownictwo Jednostki należą do kompetencji głównego księgowego
  • Organizowanie inwentaryzacji majatku oraz jej rozliczanie
  • Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi i nadzorowanie operacji związanych z wypłatrami wynagrodzeń pracowników zatrudnionych w WIORiN w Koszalinie
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.


Warunki pracy

Praca umysłowa wykonywana w pomieszczeniu biurowym w pozycji siedzącej, powyżej 4 godzin dziennie przed monitorem ekranowym. Obsługa komputera i narzędzi biurowych.


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: 


Siedziba Inspektoratu znajduje się na podwyższonym parterze budynku. Do wejścia głównego prowadzi 6 stopni schodów. Drugie wejście znajduje się z tyłu budynku od strony parkingu wewnętrzego, w których znaduje się opuszczana rampa najazdowa. Na parterze znajduje się wspólna toaleta.


W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.


Zachęcamy do aplikowania również osoby ze szczególnymi potrzebami, w tym z niepełnosprawnościami.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe wyższe ekonomiczne (3 lata doświadczenia) lub średnie (6 lat doświadczenia), zgodnie z art.54 ust.2 pkt 5 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych Dz.U. z 2023r. poz. 1270 ze zm.) tj. ukończenie ekonomicznych jednolitych studiów magisterskich lub ekonomicznych studiów podyplomowych i posiadanie co najmniej 3 letniej praktyki w księgowości lub ukończenie średniej, policealnej lub maturalnej szkoły ekonomicznej i posiadanie co najmniej 6 letniej praktyki w księgowości lub wpisanie do rejestru biegłych księgowych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów lub posiadanie certyfikatu księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych wydanego na podstawie odrębnych przepisów

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego
praktyki w księgowości budżetowej , dla średniego wykształcenie co najmniej 6 lat

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Umiejętności, cechy osobowościowe: Analityczne myślenie, sumienność, dokładność, rzetelność, samodzielność, dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, odporność na stres.
  • Biegła obsługa komputera w tym programów MS Office i urządzeń biurowych.
  • Znajomość przepisów podatkowych i ustaw: o finansach publicznych, o rachunkowości oraz przepisów ubezpieczeń społecznych
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • praktyczna wiedza na temat zagadnień związanych z rachunkowością budżetową
  • znajomość przepisów z zakresu sprawozdawczości budżetowej, przepisów ustawy o służbie cywilnej i aktów wykonawczych oraz prawa zamówien publicznych
  • znajomość systemu bankowośći NBP
  • znajomość programu PŁTANIK, OPTIMA, Systemu Informatycznego Obsługi Budżetu Państwa TREZOR
  • znajomość przepisów prawa z zakresu ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
  • znajomość zasad naliczania i rozliczania wynagrodzeń w sferze budżetowej
  • posiadanie obywatelstwa polskiego
  • korzystanie z pełni praw publicznych
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo skarbowe
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Obsługa systemu TREZOR
  • doświadczenie w kierowaniu zespołem miniumum 2 lata


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pr
  • List motywacyjny
  • CV
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-12-08
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Koszalinie
    ul. Partyzantów 7-9
    75-411 Koszalin

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca
    POPRZEDNIA OFERTA młodszy informatyk Wszystkie oferty NASTĘPNA OFERTA drogomistrz

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2024-11-28

    do końca oferty: 56 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Księgowość / Audyt

    aplikuj

    Sprawdź oferty na podobne stanowiska

    Praca - wiadomości i porady

    W niniejszym artykule sprawdziliśmy, jak na rynku pracy radzą sobie absolwenci największych polskich uniwersytetów ekonomicznych.

    Główny Urząd Statystyczny poinformował w swoim komunikacie, że w IV kwartale 2023 roku przeciętne wynagrodzenie wyniosło 7540,36 zł, a w całym 2023 roku - 7155,48 zł.

    Profil zaufany jest środkiem identyfikacji elektronicznej. Pomimo jego wielu zalet i coraz szerszego zastosowania, w Polsce nie ma obowiązku prawnego posiadania i korzystania z tego rozwiązania. Nie istnieją również przepisy, na podstawie ...

    W dzisiejszym świecie, znajomość języków obcych jest nie tylko atutem w życiu osobistym, ale przede wszystkim kluczem do sukcesu zawodowego. W erze, w której w biznesie zacierają się granice państw, a międzynarodowa współpraca jest na ...

    Obecne zapisy w projekcie ustawy budzą wątpliwości dot. sposobu obliczenia wynagrodzenia za czas pracy w niedziele. Projektowany przepis mówi, że pracownikowi za ten dzień przysługuje wynagrodzenie w podwójnej wysokości. I o ile w przypadku ...