Kto szuka:
BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna
Stanowisko:
inspektor
Lokalizacja:
Konin
wielkopolskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Komenda Miejska Policji w Koninie
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
inspektor do spraw obsługi kancelaryjno - biurowej w Zespole ds. Prezydialnych Wydziału Ogólnego
62-510 Konin ul. Przemysłowa 2
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzi obsługę kancelaryjno - biurową sekretariatu Zastępców Komendanta Miejskiego Policji w Koninie;
- prowadzi Kancelarię Ogólną Komendy Miejskiej Policji w Koninie;
- odbiera korespondencję oraz przesyłki z poczty specjalnej, sekretariatów, innych jednostek i komórek organizacyjnych oraz interesantów;
- przygotowuje zgromadzoną w sekretariacie dokumentację celem przekazania do składnicy akt KMP w Koninie.
Warunki pracy
- praca związana bezpośrednio z obsługą sekretariatu;
- praca biurowo - administracyjna w systemie jednozmianowym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 - 15:30;
- oświetlenie w pomieszczeniu naturalne i sztuczne;
- dostęp do urządzeń telekomunikacyjnych;
- brak czynników uciążliwych dla zdrowia.
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
niezbędne
wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy
co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
pozostałe wymagania niezbędne:
- dobra organizacja pracy;
- znajomość pracy biurowej i procedur biurowych;
- umiejętność prowadzenia korespondencji;
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
- znajomość struktury organizacyjnej urzędu;
- łatwość komunikowania się oraz pracy w zespole
- umiejętność planowania i realizowania założeń.
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeżeli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
- odpowiedzialność
- systematyczność
- umiejętność ustalania priorytetów
- łatwość nawiązywania kontaktów
- odporność na stres
- umiejętność pracy pod presją czasu
- wysoka kultura osobista
- znajomość przepisów dot. pracy kancelaryjnej
- znajomość przepisów o służbie cywilnej oraz o Policji
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/ł współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2025-03-10
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Koninie
ul. Przemysłowa 2
62-510 Konin
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »