Kto szuka:
Strabag Sp. z o. o.
Stanowisko:
Zarządca nieruchomości
Lokalizacja:
Kołobrzeg
zachodniopomorskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- prowadzenie pełnej obsługi nieruchomości
- przygotowywanie planów gospodarczych, uchwał, rozliczanie mediów, przygotowanie i prowadzenie zebrań
- nadzór nad realizacją przeglądów, serwisami technicznymi, pogotowiem technicznym
- nadzór nad procesem gwarancyjnym, zgłaszanie i nadzór nad usuwaniem wad gwarancyjnych
- przygotowanie i realizacja budżetu nieruchomości
- optymalizacja i kontrola kosztów związanych z nieruchomością
- bieżące i okresowe raportowanie
- przygotowywanie i aktualizowanie bazy umów, bazy właścicieli lokali, kart nieruchomości
- prowadzenie cyklicznych spotkań z Inwestorem/Właścicielami nieruchomości
Wymagania stawiane pracownikowi:
- wykształcenie wyższe
- dwuletnie doświadczenie w zarządzaniu nieruchomościami oraz wiedza ogólna z zakresu obsługi technicznej budynków
- doświadczenie w obsłudze dużych wspólnot mieszkaniowych
- znajomość zagadnień związanych z rękojmią, gwarancją, współpracy z deweloperami oraz generalnym wykonawcą budynków
- znajomość podstawowych zagadnień z księgowości takich jak: rozliczenia mediów, naliczenia, sprawozdania finansowe
- biegła znajomość pakietu Office (Excel, Word, Outlook, Power Point), znajomość programów do rozliczania wspólnot mieszkaniowych
- wysokie zdolności organizacyjne i interpersonalne
- prawo jazdy kat. B
- umiejętność pracy w zespole
Firma oferuje:
- pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub na umowę zlecenia
- opiekę zdrowotną Luxmed, ubezpieczenie, Multisport
- bardzo dobrą atmosferę nastawioną na rozwój i dzielenie się wiedzą
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »