Kto szuka:
Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
Stanowisko:
Kierownik / Kierowniczka działu serwisu i usług
Lokalizacja:
Kołobrzeg
zachodniopomorskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Budowanie relacji z klientami i mieszkańcami lokalnymi podejmując działania rozwijające społeczność wokół sklepu;
- Gwarantowanie dostępności usług wysokiej jakości oraz satysfakcji klienta;
- Wdrażanie kompleksowych rozwiązań dla klienta zgodnie ze standardem (projekt- produkt- usługa);
- Koordynowanie i wdrażanie działań wpływających na poprawę satysfakcji klienta;
- Zarządzanie podległym zespołem;
- Współpracę z klientami B2B (deweloperami, agencjami nieruchomości i innymi instytucjami będącymi źródłem pozyskania klientów projektowych);
- Zarządzanie procesem rozwoju programu lojalnościowego na poziomie sklepu;
- Przestrzeganie procedur obsługi reklamacji towarów oraz obsługi posprzedażowej.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Twoją pasją jest handel i kontakt z klientem;
- Posiadasz doświadczenie na stanowisku menedżera związanym ze sprzedażą i usługami;
- Masz doświadczenie we wdrażaniu projektów i łączeniu procesów w obszarze handlu i usług;
- Poszukujesz nowych możliwości i usprawnień;
- Masz doświadczenie w prowadzeniu negocjacji.
Firma oferuje:
- premię za progresję;
- udział w wynikach i akcjonariat;
- fundusz mieszkaniowy;
- dofinansowanie do termomodernizacji;
- ubezpieczenie grupowe;
- prywatna opieka medyczna;
- eTutor - platforma do nauki języków obcych;
- kafeteria benefitów MyBenefit;
- rabat na zakupy;
- telefon służbowy.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »